ظرفیت بیمارستان های سنندج تکمیل است

رییس مرکز بهداشت شهرستان سنندج گفت: ظرفیت بیمارستان های شهرستان سنندج در حال تکمیل شدن است و از همین رو شهروندان باید رعایت کنند.
کد خبر: ۱۳۳۲۲۱۲
به گزارش جام جم آنلاین کردستان، جهانبخش یوسفی ظهر امروز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان سنندج وضعیت بیمارستان های سنندج را نامطلوب عنوان کرد و اظهار کرد: یکی از وظایف بهداشت کاهش ورودی به بیمارستان ها از طریق مریض یابی است که در بیماری کرونا به وسیله تست گرفتن انجام می شود و اکنون در سنندج 4 مرکز خصوصی و 4 مرکز دولتی امر بیمار یابی را انجام می دهند.

وی آموزش و اطلاع رسانی را از دیگر اقدامات مهم در رسانه های استان عنوان کرد و افزود: شهربازی ها، اماکن عمومی، پاساژها و برپایی نماز جماعات و مراسم های مذهبی در اماکن سر بسته باید در شرایط موجود تعطیل شوند.
رییس مرکز بهداشت شهرستان سنندج، نظارت بر تعطیلی اصناف و مراکز تفریحی را بسیار ضعیف عنوان کرد و ادامه داد: در شرایط فعلی فرصت تکرار ابلاغ و تذکرات را نداریم و همه باید تکلیف وضعیت موجود را به ویژه در برپایی نماز جمعه، رستوران ها، تالارها، شهربازی های سرباز و سر پوشیده و کلیه اصناف مشخص کنند.

یوسفی پذیرش و باز بودن آموزشگاه های خصوصی و دولتی را حتی با حضور 10 نفر نیز غیر قابل توجیه و ضروری دانست و یادآور شد: با اعلام محدودیت های جدید کرونایی از سوی ستاد کرونا در کشور همه باید تلاش کنند که این مصوبات به صورت صحیح اجرا شود.

وی از منع تردد بین شهری و لغو صدور مجوزهای صادره قبلی خبر داد و بیان کرد: دستگاه های قضایی و انتظامی باید برای اجرای کامل محدودیت ها نظارت کامل داشته باشند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان سنندج بر تعطیلی اصناف گروه سه و چهار به ویژه پاساژها تاکید کرد و گفت: این تعطیلی شامل بانک ها و اصناف و ادارات نیز می شود.

یوسفی منع تردد را برای وسایل نقلیه خدمات رسان از جمله آمبولانس ها لغو اعلام کرد و اظهار کرد: این هفته مردم باید دستگاه های اجرایی را در مصوبات ستاد کرونا همراهی کنند تا هزینه و خسارات ناشی از بیماری کرونا کاهش یابد و زنجیره انتقال آن قطع شود.

وی بر امر واکسیناسیون از سوی مردم تاکید کرد و افزود: مردم هر چه سریعتر به اماکن اعلام شده جهت واکسینه شدن مراجعه کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها