مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اعلام کرد؛

بررسی وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت؛

تسریع در آزاد سازی تسهیلات اقدام ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر خواستار تسریع در آزادسازی تسهیلات اقدام ملی مسکن و افزایش سقف تسهیلات پروژه ۶۸ واحدی شهرستان دیر شد
کد خبر: ۱۳۳۱۲۸۱

 
 
 
 

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر خواستار تسریع در آزادسازی تسهیلات اقدام ملی مسکن و افزایش سقف تسهیلات پروژه ۶۸ واحدی شهرستان دیر شد.

حمید حیدری بریدی، مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در نشست مشترکی با مدیریت شعب بانک مسکن استان ضمن قدردانی از همکاری های موثر این بانک در اجرای پروژه های مهم مسکن شهری و روستایی در سطح استان، تأکید کرد: با همراهی و همدلی صورت گرفته تلاش خواهیم کرد در بخش مسکن نیاز مردم استان را تأمین کنیم.

وی بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت می باشد که در استان بوشهر این نهاد هم اکنون در شهرهای بنک، دیر، خورموج، دیلم،اهرم و عالیشهر در حال احداث ۵۴۹ واحد است.

مدیریت شعب بانک مسکن استان بوشهر نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تعامل صورت گرفته میان بنیاد مسکن و بانک مسکن که منجر به اجرای پروژه های اثرگذاری در سطح استان شده است، تأکید کرد: جهت همکاری با بنیاد مسکن در بخش های مسکن شهری و روستایی آمادگی کامل داریم و امیدواریم با پرداخت به موقع تسهیلات در شتاب بخشیدن در اجرا و تکمیل پروژه ها گام برداریم.

در این نشست مقرر شد تسهیلات پرداخت شده زلزله شنبه و بازسازی دشتستان از سوی بانک مسکن بررسی شود و جهت پیشبرد و تسریع در روند اجرای پروژه ها اقدامات لازم را صورت گیرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها