منتخب شورای ششم شهر؛

دیوارهای شورای شهر باید "شیشه‌ای" شود

پوریا فخری با تاکید بر اینکه فاصله بین مردم و شوراییان باید کم شود، گفت: دیوارهای شورای شهر کرمانشاه باید شیشه ای شود و باید فاصله میان مردم و شورا برداشته شود.
کد خبر: ۱۳۳۰۶۷۸

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ به نقل از ایسنا، منتخب شورای ششم شهر کرمانشاه، اولویت اصلی شورای ششم را پرداختن به وضعیت حاشیه های شهر در تمامی حوزه ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه آنچنان که باید به حاشیه های شهر پرداخته نشده و نیاز است که توجه بیشتری به مسائل این نقاط مهم از شهر شود.

وی افزود: حاشیه های شهر کرمانشاه در حال حاضر به لحاظ زیرساختی و کارهای عمرانی مانند آسفالت وضعیت نامناسبی دارند و باید بیشترین اعتبارات در این حوزه به این سمت و سو سوق داده شود.

فخری پرداختن به مسائل فرهنگی حاشیه های شهر را هم یکی از اولویت های ضروری عنوان کرد و افزود: باید فرهنگسراها را به حاشیه های شهر ببریم و نیاز است اقدامات فرهنگی جدی‌تری در این نقاط از شهر صورت گیرد.

منتخب شورای شهر کرمانشاه ساماندهی نیروهای شهرداری و اصلاح ساختاری شهرداری کرمانشاه را هم یکی دیگر از اولویت های شورای ششم عنوان کرد وافزود: شهرداری کرمانشاه حدود هشت هزار نیرو دارد که اگر بتوانیم آنها را ساماندهی کنیم، هشت هزار مبلغ خوب در شهر خواهیم داشت.

وی افزود: نیاز است که در شهرداری نیروها بر اساس تحصیلات و لیاقت در مناصب مختلف قرار گیرند و با اصلاح این ساختار قطعا شهرداری توانمندی خواهیم داشت.

فخری در ادامه با اشاره به فاصله گرفتن شورای شهر کرمانشاه از مردم گفت: در شورای ششم باید سعی کنیم دیوارهای شورا را شیشه ای کرده و فاصله میان خود و مردم را برداریم.

وی افزود: اگر مردم و خبرنگاران به راحتی در تمامی جلسات شورا حاضر شوند، قطعا اعضا با تعامل بهتری با یکدیگر رفتار کرده و در نظرات خود سنجیده تر عمل می کنند.

فخری در ادامه با اشاره به کم رنگ شدن اعتماد مردم به جایگاه شورا گفت: باید تلاش کنیم این اعتماد از دست رفته را برگرداریم و تنها راه این است که اعضا تعامل خوبی با هم داشته و همه فقط به وظیفه خود عمل کرده و از دخالت بیجا در امورات شهرداری خودداری کنند.

منتخب شورای ششم شهر کرمانشاه افزود: وظیفه اصلی شورای نظارت بر امور شهر و شهرداری است و نباید به شهر به عنوان یک غنیمت نگاه کرده و هرعضو شورا برای یک منطقه شهردار تعیین کند، چرا که در آنصورت شهردار کرمانشاه نخواهد توانست از آن مسئول بازخواست کند چرا که تحت حمایت یک عضو شوراست.

فخری تاکید کرد: شورای ششم باید طوری فعالیت کند که هیچ کس در شهرداری حاشیه امن نداشته باشد و همه باید با جدیت پای کار بوده و در صورت کم کاری مواخذه شوند.

این منتخب شورای ششم با بیان اینکه جلساتی با برخی اعضا منتخب برگزار شده گفت: در این جلسات تمام تلاش اعضا برگرداندن اعتماد از دست رفته مردم نسبت به شورا بوده است.

وی افزود: همچنین در این جلسات صحبت هایی در خصوص انتخاب سرپرست شهرداری صورت گرفته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها