۲۶1۰ کیلومتر شبکه سیمی برق کردستان به کابل خودنگهدارتبدیل شد

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت:تا کنون ۲ هزار و ۶1۰ کیلومتر شبکه سیمی برق کردستان به کابل خودنگهدارتبدیل شده است.
کد خبر: ۱۳۳۰۱۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فاتح عبدی صبح امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه های استان، با اشاره به اینکه در مجموع ۵ هزار و ۸۲۰ کیلومتر شبکه سیم مسی فشار ضعیف در استان کردستان وجود دارد، اظهار کرد: طی دو سال اخیر۲ هزار و ۶۱۰ کیلومتر شبکه برق استان به کابل خودنگهدارتبدیل شده است.

وی تصریح کرد:  بالغ بر 218 میلیارد تومان برای تبدیل این میزان کابل سیمی به کابل خودنگهدار هزینه شده است.

 به گفته معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، از اول سال گذشته تا دهه نخست مرداد ماه در مجموع یک‌هزار و ۷۷۹ کیلومتر شبکه اصلاح و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

عبدی خاطرنشان کرد: افزایش پایداری شبکه، بهبود مبلمان شهری و روستایی استان با هدف جلوگیری از سرقت شبکه و رفع حریم مستحدثات و در نهایت استانداردسازی شبکه توزیع از اهداف اساسی اجرای این پروژه است.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی مدون تا پایان سال ۱۴۰۱ تمام شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی استان کردستان به کابل خودنگهدارتبدیل می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق کردستان تصریح کرد: پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در شهرستان کامیاران با مجموع ۳۲۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف پایان یافته و کل شبکه آن به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

عبدی با بیان اینکه پروژه تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار در بخش شهری شهرستان‌های دیواندره با ۵۵ کیلومتر، دهگلان با ۶۲ کیلومتر و سروآباد با ۲۲ کیلومتر به پایان رسیده است، گفت: اجرای کامل تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار روستاهای این سه شهرستان تا پایان سال‌جاری در دست اقدام است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها