دولت در 8 سال گذشته چه عملکردی در حوزه بهداشت و درمان داشته است؟

آنچه بر «سلامت» گذشت

استاندار اردبیل از تخصیص اعتبار ۲۰ میلیارد تومان برای بهسازی و نوسازی بیمارستان کودکان بوعلی اردبیل خبرداد.
کد خبر: ۱۳۳۰۰۰۴
اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای نوسازی بیمارستان بوعلی اردبیلبه گزارش جام جم آنلاین اردبیل اکبر بهنام جو در حاشیه دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: بیمارستان بوعلی تنها بیمارستان تخصصی کودکان و اطفال در سطح استان است و به سبب قدمت زیاد این بیمارستان و فرسوده شدن برخی از زیرساخت‌ها نیاز به بازسازی دارد.

استاندار اردبیل بیان کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه مساعدت لازم را برای تخصیص۲۰میلیارد تومان برای بهسازی سیستم تهویه مطبوع، تهیه منبع ذخیره آب سالم، تهیه دیزل ژنراتور، یو‌پی‌اس برق و سایر نواقصات را صادر و در آینده نزدیک این بیمارستان نیز رفع نقص می‌شود.

بهنام جو همچنین در رابطه با پیگیری و تامین منابع مالی راه آهن اردبیل ـ میانه و بزرگراه‌های استان تصریح کرد: کلیه منابع مالی و اعتبارات تخصیصی راه آهن اردبیل، راه‌های مواصلاتی استان با آقای نوبخت بررسی و دستور تسریع روند پرداخت اعتبارات به معاونان سازمان برنامه و بودجه توسط رئیس این سازمان صادر شد.

وی همچنین در رابطه با تامین بودجه پایاب سد‌های خداآفرین، عمارات نیز گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان منابع مالی خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها در نظر گرفته شده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها