خطیب نماز جمعه کرج:

بی اعتمادی به آمریکا مورد توجه جدی مردم و دولت جدید است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به ۹ مرداد میلاد موسی بن جعفر (ع) به گسترش اعتقادات شیعه در این دوره اشاره کرد و گفت: دانشگاه بزرگ جهان اسلام از امام صادق(ع) به امام کاظم(ع) رسید و در این دوره رشد چشمگیری داشت.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۲۷
به گزارش جام جم آنلاین البرز، آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج  با توجه به حدیثی از امام کاظم (ع) گفت: همه به برقراری عدل اعتقاد داریم و اجرای حدود الهی باید انجام شود و همه در برابر یکدیگر یکسان باشند و اگر برای عده ای باشد و برای برخی از دانه درشت ها نباشد با مبانی اسلامی مطابقت ندارد.
خطیب نماز جمعه کرج با توجه به ۱۳ مرداد و واقعه مهم مباهله گفت: از نظر ارزشی این روز بزرگ با روز غدیر برابری می‌کند، روزی که برای اثبات ولایت و جایگاه اهل بیت بسیار ارزشمند است و مغفول مانده و باید بیشتر به آن توجه کرد.
امام جمعه کرج افزود: ما راه مقابله با صهیونیست و آمریکا را از مباهله آموختیم و لحظه ای از آن دست بر نخواهیم داشت.
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به روز خانواده نیز گفت: خانواده همیشه مورد توجه ادیان مختلف بویژه اسلام بوده، اگر خانواده میل به انحراف پیدا کند جامعه به انحراف می‌رود، اگر مسیر غلطی پیدا کند شخصیت غلط افراد را در بر دارد، همانطور که در غرب برای مردان، زنان و فرزندان دستوراتی بر خلاف فطرت انسان ها طراحی می‌کنند تا جوامع را خراب کنند.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۴ مرداد و سالروز سرآغاز دولت مشروطه اشاره کرد و ادامه داد: شیخ فضل الله نوری در سکوت مردم و عدم همراهی خواص رخ داد و اقدامات بعدی رخ داد، باید از تاریخ درس گرفت تا اینگونه اتفاقات دوباره تکرار نشود.
آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: یکی از مطالب عبرت آموز از سخنان رهبر انقلاب در ارتباط با بدرقه دولت بود که بی توجهی به تذکرات رهبر تبعات مهمی خواهد داشت که دولت یازدهم و دوازدهم نشانه روشن آن است.
وی افزود: امیدواریم دولت سیزدهم از صحبت های رهبری برای خدمت استفاده کند و به غرب امیدوار نباشد، دولت جدید نیز اعلام کرده به آمریکا هیچ اعتمادی ندارد و این بی اعتمادی مورد توجه جدی مردم است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها