فارس: سرپرست باشگاه استقلال تهران گفت: به هیچ بازیکنی اجازه خروج از این تیم را نمیدهم.
کد خبر: ۱۳۲۸۴۳

علی فتحاللهزاده درباره تیمهای پایه باشگاه اظهار داشت: این تیمها مانند قلک میمانند. طبق آمار، 30 بازیکن از تیمهای پایه ما در لیگ برتر و لیگ دسته اول بازی میکنند.
وی در مورد حضور پیشکسوتان در باشگاه و ایدههایی که در سر دارد، توضیح داد: به فکر پیشکسوتان هستم و ایدههای خوبی برای آنها دارم. بعضی از این عزیزان که قابلیت مربیگری دارند را به خارج اعزام میکنم. استقلال برای پیشکسوتان است و مستاجریم. روزی میآییم و یک روز میرویم. در این تیم باید همه پیشکسوتان دور هم جمع شوند.
از فتح الله زاده درباره اتمام قرارداد 13 بازیکن استقلال پرسیده شد و گفت: قرارداد بازیکنی تمام شده و همه را در استقلال حفظ میکنم.
سرپرست باشگاه درباره ترکیب هیئت مدیره اظهار داشت: انتخاب اعضا بر عهده علی آبادی است. قطعا از افرادی مدیره استفاده خواهند کرد که با مدیرعامل درتعامل باشند. مطمئنم که آنها برای سرافرازی استقلال تلاش میکنند و تیم را دوست خواهند داشت. از اولویت های ما برای فصل آینده جذب بازیکنان خوب خواهد بود.
فتح الله زاده در پاسخ به اینکه حضورش برای مدت طولانی در باشگاه مسجل نیست، اظهار داشت: فقط میخواهم به وظیفه ام عمل کنم. روز و ماه و سال برایم مطرح نیست. تکلیف دارم به تیم کمک کنم. اگر فقط یک ساعت هم زمان داشته باشم، به استقلال خدمت میکنم. اگر در همین مدت بتوانم قرارداد بازیکنان را تمدید کنم، کار بزرگی انجام دادهام. وی در مقابل این سؤال که آیا اولین بمب خبری از سوی او بازگرداندن علیرضا نیکبخت واحدی به استقلال است، گفت: بهتر است مسائل حاشیهای بعدا9 مطرح شود.
وی از بازگشت عنایتی به این تیم استقبال کرد و تصریح کرد: او از گزینههای استقلال است. این تیم خانه عنایتی است و استقلال به او نیاز دارد.
علی فتحاللهزاده در مورد برنامههایی که برای حضور در فدراسیون داشته است، بیان کرد: یک گروه هستیم که از آدمهای خبره ورزشی تشکیل شده است. بعدها این نفرات را خواهید شناخت. این برنامه ای که گفتم، بعدها از سوی این افراد اجرا میشود. طرحی که ارائه کردم، خصوصی نبوده و در اختیار رئیس آینده فدراسیون قرار میدهم. با حضورم در استقلال، رفتنم به فدراسیون منتفی شد.
وی در خصوص بدهیهای این باشگاه اظهار داشت: آقای علیآبادی قولهای زیادی به من داده و قرار است به ما در حل این مشکل کمک کند.
از فتح الله زاده در مورد استفاده از مربیان خارجی پرسیده شد که گفت: در شرایط کنونی اقتصادی، اصراری بر استفاده از مربیان خارجی ندارم؛ هر چند در فکر حضور یک مربی تمرین دهنده خوب خارجی هستم.
سرپرست موقت باشگاه در مورد یونگ عنوان کرد: او تا آخر فصل با ما قرارداد دارد و پس از آن، باید با او مذاکره کنیم و ببینیم آیا میخواهد با ما همکاری کند یا نه؛ فتحاللهزاده درباره تشکیل سازمان فوتبال گفت: این سازمان را در آینده خواهیم داشت؛ اما به این شکل که یک نفر تصمیم گیرنده نهایی باشد. سازمان باید از چند نفر تشکیل شود. طرحهای خوبی برای سازمان فوتبال دارم.
وی در مورد نداشتن زمین تمرین اظهار داشت: از ورزشگاه تختی استفاده خواهیم کرد. اگر یادتان باشد، در روزهای آخر فعالیتم در استقلال، زمینی به مساحت 50 هزار متر گرفتم که در حوالی پارک ارم بود. این زمین هنوز موجود است و قصد داریم در آن، چمن و کمپ مناسب تهیه کنیم.
مدیرعامل اسبق استقلال در مورد دلیل حمایت از صمد مرفاوی توضیح داد: پیبشنهاد خود ناصر حجازی بود که با تمام وجود از صمد حمایت کنم. من هم موافق بودم چون کارنامه خوبی دارد. این حمایت فقط لفظی نیست و به صمد اعتقاد دارم. او هم از جمله کارهای زیربنایی من است.
وی افزود: این مربی، جوانان و امید استقلال را قهرمان کرد که خودم او را برای سرمربیگری در این تیمها معرفی کردم. این دو قهرمانی بعد از انقلاب بیسابقه بوده است. همه اینها نشان میدهد موفقیتهای او در تیم بزرگسالان هم شانسی نیست.
فتح الله زاده تصریح کرد: همانطور که گفتم، امسال به همه بازیکنان خود نیاز داریم. از آنها خواهش میکنم در پایان فصل به تیمهای عربی و حوزه خلیج فارس فکر نکنند چون پتانسیل حضور در تیمهای اروپایی را دارند و به آنها قول میدهم آنها را به بهترین تیمها منتقل کنم.
سرپرست استقلال در خصوص نحوه درآمدزاییاش عنوان کرد: جذب اسپانسر و حق پخش تلویزیونی از منابع درآمدزایی ما خواهد بود. خوشبختانه در صدا و سیما دیدگاههای مثبتتری به وجود آمده است. قصد داریم با چند تیم مطرح خارجی در ایران بازی کنیم که این مسابقات درآمد خوبی خواهد داشت.
وی افزود: تیمهای پایه قلک خوبی برای باشگاه است. اکنون بازیکنان مثل پیروز قربانی صادقی، طالب لو، هاشمی زاده و آندرانیک تیموریان در تیمهای پایه ما رشد پیدا کرده اند. تیمهای پایه یعنی یک میلیارد دارایی و توجه ویژه ای به آنها خواهم داشت.
فتح الله زاده در خصوص درگیریهای خونین هواداران در هفته گذشته اظهار داشت: مشکلاتی وجود داشت که آن حوادث پیش آمد. سعی میکنیم به صورت تکنیکی وارد شویم. هرچند یکی از این درگیریها که به تازگی اتفاق افتاد، خیلی بد بود و راحت میتوانستیم از وقوع آن پیشگیری کنیم.
وی در مورد میزان بدهیهای باشگاه اظهار داشت: هنوز به باشگاه نرفتهام. آخرین اطلاعی که از میزان بدهیها دارم، صحبتهای نجف نژاد در یکی از مصاحبههایش است که گفت، باشگاه 5 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهی دارد.
سرپرست جدید در خصوص کمیته انضباطی استقلال، بعد از حوادث پیش آمده در دیدار با استقلال اهواز اظهار داشت: تمام اتفاقاتی که از سوی تماشاگران رخ میدهد، نباید به حساب باشگاه گذاشته شود. در این مورد با آقای شاه حسینی هم حرف خواهم زد. چه بسا افرادی که برای لطمه زدن به باشگاه وارد جمع هواداران میشود. از کمیته انضباطی میخواهیم که با هواداران کاری نداشته باشند و به همین جریمه باشگاه که کم هم نیست اکتفا کند؛ اما از این به بعد هواداران فقط تیم را تشویق خواهند کرد و علیه داور شعاری نمیدهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها