پسر جوان به‌دلیل سوءظن، زن مورد علاقه‌اش را کشت

زندگی پر درد لیلا

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: مادری که با همدستی دخترش و با انگیزه‌های مالی پس از بیهوش کردن پدر خانواده، او را به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۲۶۹۷۷
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: با اعلام عوامل کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان ساوجبلاغ مبنی بر این که خانمی در رابطه با مفقود شدن همسرش مبنی بر اینکه وی برای کوهنوردی به شهرستان آبیک رفته و پس از آن مراجعتی به منزل نداشته است، بررسی موضوع در دستورکار اداره جرائم جنایی قرار گرفت.

سرهنگ محمد نادربیگی، افزود: با کشف جسدی در شهرستان آبیک از توابع فرماندهی انتظامی استان قزوین، مشخص شد جسد متعلق به همسر این زن بوده که به قتل رسیده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: با جمع بندی مدارک گردآوری شده احتمال این که قتل توسط همسر شخص مقتول انجام شده باشد قوت گرفت.

او افزود: تناقض گویی در اظهارات همسر و دختر مقتول، ظن ماموران را به آنان معطوف کرد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی هر دو متهم بازداشت شدند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به این که همسر مقتول پس از دستگیری با مشاهده مستندات چاره‌ای جزء بیان حقیقت نیافت، گفت: شوهر وی وضعیت مالی خوبی داشته، اما هیچ وقت برای خانواده خود هزینه نمی‌کرد بنابراین همسر و دختر مقتول با انگیزه تصاحب اموال وی نقشه قتل را طراحی کرده اند.

سرهنگ نادربیگی افزود: ابتدا ۲۰ عدد قرص خواب تهیه و در شب قبل از حادثه قرص‌ها را در محلولی مخلوط کرده اند و در داخل آب طالبی ریخته و به مقتول داده اند.
او گفت: با خوردن قرص ها مقتول بیهوشمی شود و در حوالی صبح  او را خفه می کنند. 

زن قاتل در ادامه گفت: طناب را دور گردن همسرم انداختیم و دخترم نیز طناب را آن قدر کشید که نهایتاً نفس وی قطع شد و فوت کرد و سپس جسد او را داخل پتو پیچیدیم و در صندوق عقب ماشین گذاشتیم و درکوه‌های سمت زیاران رها کردیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها