با حضور شهردار و فرماندار مشهد انجام شد

افتتاح پارکینگ پرستار

وقفگاه ۱۰ طبقه خودرو روز چهارشنبه طی مراسمی در بولوار احمدآباد مشهد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۳۲۶۷۱۶

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، شهردار مشهد در این مراسم گفت: ساخت پارکینگ پرستار طرح ضروری منطقه بود اما هنوز هم برای تامین نیازهای منطقه باید توقفگاه های اینچنینی احداث شود.

محمدرضا کلائی افزود: در این دوره مدیریت شهری برای توسعه شهر اقدامات بسیار انجام شد بطوریکه ابتدا که کار را تحویل گرفتیم برای انجام پروژه ها، مشاور و کارگر نداشتیم اما با تلاش و حمایت شورای شهر پروژه های کلان در این شهر اجرا شد.

وی ادامه داد: حجم پروژه ها در حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک مایه تعجب و قابل تقدیر است و پروژه رودپارک نیز به عنوان یک پروژه ماندگار به زودی بهره برداری می شود.
فرماندار مشهد نیز در این مراسم گفت: ترافیک خیابان پرستار و بولوار احمدآباد این شهر فقط مشکل ساکنان این منطقه نبود و شهروندان و زائران را نیز کلافه کرده بود.

محمد رضا هاشمی افزود: همکاری شورای شهر و مدیریت شهری در این دوره قابل توجه بود به طوریکه در ۲ سال گذشته فقط سه پرونده به شورای حل اختلاف استان ارسال شد.
خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: این پروژه سال ۹۴ توسط شهرداری آغاز شد و امروز در مساحت هزار مترمربع، با زیربنای ۱۰ هزار مترمربع با محل توقف برای ۲۳۰ خودرو و هزینه ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که امکان توسعه آن نیز وجود دارد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: احداث این توقفگاه در محدوده احمدآباد بسیار حائز اهمیت بود زیرا وجود بیمارستان قائم (عج) و مطب بسیاری از پزشکان و نبود محل توقف خودرو مشکلات بسیار در این منطقه ایجاد کرده‌ بود.

حمیدرضا موحدی‌زاده افزود: امکان تملک زمین‌های اطراف برای توسعه توقفگاه در آینده وجود دارد البته شهرداری به تنهایی نمی‌تواند همه نیازهای مردم را در حوزه توقفگاه پاسخ دهد و نگاه به بخش خصوصی لازم است.

وی ادامه داد: در مدت فعالیت شورای پنجم شهر مشهد با وجود تنگنای شدید دولت و تحریم‌ها چرخ سازندگی در مشهد متوقف نشد و پروژه‌های مهمی به ثمر نشست.

موحدی‌زاده گفت: تلاش شورا و مدیریت شهری در این دوره برای توسعه شهر متوقف نشد و بدون جناح بندی ادامه یافت که امیدواریم شورای ششم نیز در تحقق وعده ها موفق باشد.

وی افزود: در طول چهار سال شعار امید و زندگی را سر دادیم و تحولی در شهر شکل گرفت، در شورای ششم باید سعی شود فضای به نسبت باز که در مشهد مدیریت شده، بسته نشود زیرا در فضای بسته ناامیدی مردم افزایش می یابد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها