ماشین پرنده به صورت آزمایشی پرید (تصاویر)

فیلم های تخیلی در سال های اخیر مدام یکی پس از دیگری به واقعیت تبدیل شده اند. یکی از این فیلم های سابقا تخیلی ماشین های پرنده است.
کد خبر: ۱۳۲۳۸۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل ، ماشین پرنده دیگر تخیل نیست، واقعیت است. در سال های اخیر مدل های مختلفی از انواع ماشین های پرنده در سطح جهان ساخته شده است.

جدیدترین ماشین پرنده ای که ساخته شده تا 8 هزار فوت می پرد و به سرعت بیش از 100 مایل در ساعت می رسد.

نکته جالب اینجاست که این ماشین پرنده در اسلواکی ساخته شده که اصولا در زمینه تولید اتومبیل حرفی برای گفتن ندارد.

این اتومبیل یک پرواز آزمایشی هم داشته است.

این اتومبیل بعد از اینکه فرود می آید در کمتر از سه دقیقه به یک اتومبیل اسپورت و شیک تبدیل می شود.

این اتومبیل نمونه اولیه ایرکار نام دارد و از 160 اسب بخار برخوردار است. این اتومبیل را شرکت کلاین ویژن اسلواکی مستقر در پایتخت این کشور یعنی براتیسلاو ساخته است.

تصاویر شگفت انگیز نشان می دهد که این اتومبیل قبل از اینکه به هوا برود در باند پرواز می کند. سپس فرود می آید ، بالهای خود را جمع می کند و قبل از رسیدن به قلب پایتخت اسلواکی در امتداد یک بزرگراه رانده می شود.

این اتومبیل نخستین پرواز آزمایشی خود را اینگونه انجام داد. از نیتر به پرواز درآمد و به پایتخت کشور رفت. این آزمایش موفقیت آمیز نشان می دهد که می تواند به مرحله تولید بیشتر برسد.

البته گزارش های دیگر حاکی از آن است ایرکار تا امروز بیش از 40 ساعت پرواز آزمایشی انجام داد است و برای مسافرت های تفریحی و یا سرویس تاکسی تجاری در نظر گرفته شده.

پروفسور کلاین سازنده این اتومبیل پس از پیاده شدن از کابین خلبان ایرکار گفت: «این پرواز عصر جدیدی از وسایل نقلیه حمل و نقل دوگانه را آغاز می کند.»

ماشین پرنده به صورت آزمایشی پرید (تصاویر)

 

ماشین پرنده به صورت آزمایشی پرید (تصاویر)

 

ماشین پرنده به صورت آزمایشی پرید (تصاویر)

 

ماشین پرنده به صورت آزمایشی پرید (تصاویر)

 

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها