با حمایت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه صورت گرفت:

تقدیر از برگزیدگان مسابقه داستان‌نویسی زبان بی زبان در رفسنجان

مسابقه داستان‌نویسی زبان بی زبان با حمایت روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و به همت انجمن حمایت از حیوانات رفسنجان و با موضوع حیوانات در رده‌های سنی کودک و نوجوان و بزرگسال برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۱۸۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در مراسم اختتامیه این مسابقه که در سالن شهید زکریا برگزار شد، مختاری شهردار رفسنجان،روح‌الله ابوالهادی مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان ومحمودآبادی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، در مسابقه داستان‌نویسی زبان بی زبان که با شعار رفسنجان، شهر خلاق ایران در ترویج کتاب‌خوانی برگزار شد، کوثر کارآموز، هانا حسینی، بیتا غلامعلی‌نژاد و مهدیه عباسیان در رده سنی کودک و نوجوان عناوین برتر را کسب کردند و الهه رفسنجانی، محمدمهدی حسینی و یاسین صادقیان شایسته تقدیر شناخته شدند.

در رده سنی بزرگسال نیز، مریم برزمند و فاطمه حیدرپور به ترتیب مقام اول و سوم را به خود اختصاص دادند و شهین عادلی، محسن پورمختار و مرضیه مائین به‌طور مشترک دوم شدند.

این مسابقه به دبیری امین ارسلان برگزار شد و آثار رسیده توسط روح‌الله ابوالهادی، اکبر خدادادی و خانم زهرا قدیری، بررسی و داوری شدند.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها