فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص):

انتخابات ۲۸ خرداد امنیت ملی را تقویت کرد

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در پیامی به رئیس جمهور منتخب، تاکید کرد: حضور حماسه‌ساز ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری انسجام ملی را به نمایش گذاشت و امنیت ملی را تقویت کرد.
کد خبر: ۱۳۲۲۳۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، متن پیام سرلشکر غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند حضرت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم و منتخب مردم غیور ایران اسلامی

با سلام و تحیات الهی؛
حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسجام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان قسم خورده ملت عزیز ایران را ناامید ساخت.

پیروز اصلی این میدان، همانا مردم فهیم ما هستند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفته و حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند. جنابعالی نیز که بحمدالله دارای کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در طی چهل و دو سال گذشته در جهت تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی مجاهدت داشته اید، موفق به کسب رای اعتماد ملت ایران شدید که مایه مسرت است. این انتخاب را به مقام معظم رهبری، ملت شریف و جنابعالی تهنیت می گویم و تداوم توفیق را برایتان مسألت می‌کنم.

امید می رود در دوره ریاست جنابعالی، مبانی «مردم سالاری دینی» که یادگار امام راحل است تحکیم یافته و گفتمان رهبری در «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و با اتکاء بر این دو سرمایه عظیم و با همدلی، قانونگرایی، ولایتمداری و تعامل قوا بتوان به سرعت نقاط ضعف را برطرف و با پیگیری راهبرد مقاومت مدبرانه از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در تمام ابعاد پاسداری نمود.

خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت‌های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدواریم قدردان نعمت‌های او باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها