کیف قاپی که یک ماه پیش از زندان آزاد شده بود، پس از 17فقره سرقت گوشی تلفن همراه ، از سوی ماموران تجسس کلانتری 116دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۷۳

به گزارش جام جم ، به دنبال شکایت های مردمی در ارتباط با سرقت گوشی تلفن همراه در جنوب شرق تهران ، موضوع این شکایت ها در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 116مولوی قرار گرفت.
با تحقیق از مالباختگان و بررسی افراد سابقه دار، سروان رضایی ، رئیس تجسس این کلانتری ، ردپای یک مجرم سابقه دار به نام محمدرضا- گ (معروف به حمید لبی) را در این سرقتها شناسایی کرد که پس از بررسی سوابق وی معلوم شد، این متهم روز 19اسفند سال گذشته از زندان آزاد شده است.
با به دست آمدن این سرنخ ، محلهای احتمالی رفت وآمد متهم به صورت غیرمحسوس تحت کنترل قرار گرفت و ماموران او را که قصد سرقت در منطقه مولوی تهران را داشت ، دستگیر کردند.
با انتقال متهم به واحد تجسس کلانتری ، وی اعتراف کرد پس از آزادی از زندان در 17مرحله اقدام به سرقت گوشی های تلفن همراه در خیابان خیام و مولوی تهران کرده است.
به دنبال این اعترافات ، بازپرس دادسرای جنایی تهران با صدور قرار قانونی ، دستور ادامه تحقیق از متهم دستگیر شده را در پلیس آگاهی صادر کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها