همه چیز به رفتنی‌ها بستگی دارد

سیاست تابستانی گل محمدی در پرسپولیس مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر حفظ بازیکنان فعلی این تیم منتظر تعیین وضعیت آنها برای فصل آینده است.
کد خبر: ۱۳۱۶۵۶۸

به گزارش جام جم آنلاین، رقابت‌های لیگ برتر بیستم فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که پرسپولیس با کسب ۴۵ امتیاز از ۲۲ بازی یکی از جدی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمان است.

شاگردان یحیی گل محمدی برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی خود در این مسابقات تلاش می‌کنند اما توجه هواداران به نقل و انتقالات تابستانی باعث اظهار نظر مسئولان باشگاه در این زمینه شده است.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از پایان بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا درباره شایعه جدایی بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد اظهار نظر کرد و گفت: مذاکره با آنها را آغاز کرده‌ایم. درخواست کتبی و شفاهی هم داده‌ایم تا پای میز مذاکره بنشینند اما هنوز نیامده‌اند.

شکوری در حالی به عنوان سخنگوی باشگاه صحبت از تلاش برای تمدید قرارداد امید عالیشاه، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری کرد که هیچ یک از آنها هنوز راضی به مذاکره برای امضای قرارداد جدید نشده‌اند.

ضمن اینکه کنعانی زادگان به طور قطعی از این تیم جدا شده تا فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند. احمد نورالهی نیز پیگیر مذاکرات خود برای پیوستن به جمع لژیونرهای قطری است و از نگرفتن مطالبات فصل جاری خود ناراضی است.

این در حالی است که یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان در گفتگوهای اخیر خود روی این موضوع تاکید کرده تا قرارداد بازیکنان تمدید شود.

گل محمدی بر خلاف مسئولان باشگاه در جریان مذاکرات بازیکنان با سایر تیم‌ها نیز هست و به آنها بابت دریافت بیش از یک میلیون دلار حق می‌دهد تا به فکر آینده مالی خود باشند. همین موضوع باعث شده تا سرمربی آرام سرخپوشان برای ارائه لیست خرید تیمش دور از هرگونه حاشیه منتظر تکلیف بازیکنانی باشد که می‌خواهند بروند و سپس درباره تعداد بازیکنان جدید این تیم و پست‌هایی که نیاز به جذب مهره دارد تصمیم‌گیری کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت بر خلاف فصل گذشته تصمیم دارد کمترین تغییر را در لیست بازیکنان این تیم به وجود آورد تا استخوان بندی تیمش دچار تغییر مجدد نشود.

او فصل گذشته ۱۰ بازیکن جدید را به پرسپولیس آورد که از بین آنها تنها آرمان رمضانی در نیم فصل از پرسپولیس جدا شد تا به استقلال تهران بپیوندد.

سیاستی که تابستان ۱۴۰۰ تغییر کرده و یحیی تنها قصد تکمیل لیست بازیکنان خود با توجه به بازیکنانی که می‌روند را دارد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها