
به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا زالی در حاشیه مراسم افتتاح اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سرای محله جماران، گفت: تا پایان هفته جاری مراکز واکسیناسیون از فضای خودرویی برای واکسیناسیون استفاده خواهند کرد.
وی افزود: کار واکسیناسیون یک اقدام ملی است و همه دستگاهها در این طرح مشارکت خوبی داشتهاند.
زالی گفت: از شنبه آینده واردات واکسن کرونا به کشور با شتاب بیشتری شکل میگیرد.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار فرد بالای ۶۰ سال در تهران ساکن هستند.
منبع: مهر
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند