به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، برای شناخت هر چه بهتر این عید بزرگ مسلمانان پای صحبت‌ های حجت‌ الاسلام و المسلمین علی خزاعی نشسته‌ایم

روزه‌ داری یک جایزه بزرگ است

عضو ستاد استهلال رهبر معظم انقلاب:

احتمال دارد جمعه عید فطر شود + فیلم

عضو ستاد استهلال رهبر معظم انقلاب با اشاره فعالیت ۱۰۰ گروه در سراسر کشور از چهارشنبه برای دیدن هلال ماه شوال، گفت: طبق پیش بینی کارشناسان، دیدن هلال ماه در غروب چهارشنبه دشوار است.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین موحدنژاد در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما، افزود: کارشناسان پیش بینی می‌کنند که، چون هلال به لحاظ نجومی نزدیک حد نجومی رویت پذیری و رویت ناپذیری قرار دارد، احتمال اینکه با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی، هلال دیده نشود وجود دارد.
 
عضو ستاد استهلال رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: گروه‌های رصدی همه توان خود را به کار می‌برند تا بتوانند هلال ماه شوال را در غروب چهارشنبه ببینند.

حجت الاسلام موحدنژاد افزود:، اما اگر گزارش‌های ارسالی به ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اطمینان بخش نباشد و دیدن آن اثبات نشود، احتمال اینکه جمعه (۲۴ اردیبهشت) عید فطر باشد، وجود دارد.

وی با تاکید بر دشوار بودن شرایط نجومی برای دیدن هلال ماه شوال، گفت: البته این احتمال هم وجود دارد که هلال ماه چهارشنبه دیده شود و در این صورت طبق تقویم، پنج شنبه (۲۳ اردیبهشت) عید فطر خواهد بود.
 
تعداد بازدید : 455
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها