تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که روستاهای ایران تا چه اندازه زیبا هستند و طبیعت بکری دارند؟ شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دیدن طبیعت بکر علاقه دارید؟ اگر پاسخ مثبت است که این مطلب می تواند راهنمای مناسبی برای شما باشد تا با روستاهای خاص ایران برای سفر آشنا شوید.
کد خبر: ۱۳۱۳۹۳۳
پلکان روستایی که تا اقیانوس ابر ادامه دارد
 
روستای منحصر به فرد کوهستانی ایران

در ایران روستاهای کوهستانی بسیاری وجود دارند که هر یک از آن ها هم ویژگی ها و زیبایی های خاص و منحصر به فرد خود را دارند. هنگامی که در رابطه با روستای پلکانی و کوهستانی صحبت می کنیم اکثرا روستای ماسوله برای ما یادآوری می شود، اما روستاهای بسیاری در ایران با چنین مشخصاتی وجود دارند.

روستای کندوان در جنوب غربی تبریز، روستای ابیانه در شمال غربی شهرستان نطنز، روستای بوژان در شمال شرقی نیشابور، روستای اشتبین شهرستان جلفا، روستای پالنگان در نزدیکی شهرستان کامیاران، روستای اورامان تخت در شهر مریوان، روستای هجیج در شهرستان پاوه و روستای کنگ از مشهورترین روستاهای پلکانی و کوهستانی ایران به حساب می آیند.

همانطور که در مطالب بالا گفتیم ماسوله به عنوان معروف ترین روستای پلکانی ایران به حساب می آید که طبیعتی زیبا و منحصر به فرد دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد برای مقصد سفر خود این روستا را انتخاب می کنند. از همین رو، رزرو ویلا و سوئیت کوهستانی در ماسوله طرفداران بسیاری دارد.

لذتی غیر قابل وصف در میان مه و اقیانوس ابر

قدم در زدن در طبیعت برای بسیاری از آدم ها لذت بخش است. حال تصور کنید که در طبیعتی بکر  و کوهستانی قدم می زنید، بعد از طی مسافتی به قسمتی از دره می رسید و به دلیل ارتفاع بالا به سادگی می توانید ابرها را تماشا کنید و غرق در آنها شوید. حتی تصور آن هم لذت بخش است، اما شاید برای شما جالب باشد که روستاها و شهرهایی در ایران وجود دارند که با اجاره ویلا در آنها این لذت را می‌توانید تجربه کنید.
 
پلکان روستایی که تا اقیانوس ابر ادامه دارد
روستای فیلبند در استان مازندران یکی از این روستاهایی ست که به سادگی می توانید لذتی وصف ناپذیر را تجربه کنید. علاوه بر این، ماسال در استان گیلان هم می تواند تجربه ای خاص را برای شما رقم بزند.

شما با اجاره ویلا جنگلی در ماسال می توانید تجربه ای خاص داشته باشید، از طبیعت بکر لذت ببرید و در نهایت با آرامشی که به دست آورده اید سفر خود را به پایان برسانید و زندگی خود را با انرژی بیشتر ادامه دهید.

فاصله مقاصد خاص توریستی ایران از پایتخت

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که ایران تا چه اندازه مقاصد گردشگری مختلفی دارد؟ مهم نیست شما چه سلیقه ای دارید، مکان های مختلفی در ایران وجود دارد که می توانید به آن جا سفر کنید و لذت ببرید. اما این سوال مهم پیش می آید که این مقاصد گردشگری از پایتخت چه فاصله ای دارند؟

حرم مطهر امام رضا: در شهر مشهد قرار دارد و فاصله مشهد تا تهران هم 900 کیلومتر است.

بازار تبریز: بازار بزرگ شهر تبریز ثبت ملی شده است و فاصله این شهر تا پایتخت فقط 630 کلیومتر است.

روستای کندوان: در رابطه با این روستا در مطالب بالا اطلاعاتی را بیان کرده ایم، فاصله این روستا تا شهر تهران هم 675 کیلومتر است.

اصفهان: اصفهان شهری تاریخی ست که جاذبه های بسیاری دارد، 421 کیلومتر فاصله بین تهران تا اصفهان است.

شیراز: هنگامی که اسم سفر می آید، هر ایرانی به شهر شیراز هم گوشه چشمی دارد، این شهر زیبایی های بسیاری دارد که نمی توان آن را به طور کامل وصف کرد. از تهران تا شیراز 935 کیلومتر فاصله است.
 
پلکان روستایی که تا اقیانوس ابر ادامه دارد
مهم نیست به کجا و کدام شهر سفر کنید، مهم این است که از سفر خود لذت ببرید و آرامش داشته باشید. اگر برای اقامت در مرکز ایران و دسترسی به مراکز گردشگری به دنبال آپارتمان در تهران با میزبیلیارد هستید، می توانید قبل از سفر آپارتمان مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید تا در هنگام سفر با مشکلی رو به رو نشوید.

بعد از هر آنچه که در رابطه با سفر و مقاصد گردشگری در ایران گفتیم، حالا لازم است تا محل اسکان و اقامت خود را به صورت غیر حضوری رزرو کنید. سایت شب به شما این امکان را می دهد که به سادگی اطلاعات هر ویلا و اقامتگاه را ببینید، تصاویر آن را ورق بزنید و برای سفر خود آن را رزرو کنید تا یک کلبه یا سوئیت به صورت دربست در اختیار شما باشد.

البته که رزرو اینترنتی مزیت های بسیاری از جمله پشتیبانی همیشگی در تمام طول سفر دارد، در این حالت مطمئن خواهید بود که در نهایت نتیجه برای شما رضایت بخش خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها