همانطور که میدانید تهران یکی از وسیع ترین شهرهای ایران به شمار میرود، شهری که به دلیل وسعتش یه شمال و جنوب و غرب و شرق تقسیم شده است. تهران به عنوان پایتخت ایران یکی از مهم ترین مقاصد سفر در کشورمان است چرا که عمده اداره جات مهم و امکانات رفاهی و درمانی در این شهر متمرکز هستند.
کد خبر: ۱۳۱۶۰۳۹
مزایای اجاره خانه روزانه تهران
 
همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد برای چندبار در سال مجبور سفر به تهران شوند. امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا اقامت داشتن در منزل اقوامی که در تهران دارید کار چندان عاقلانه ای نیست، همچنین هتل ها به دلیل بالا بودن جمعیت و تردد از نظر بهداشتی چندان ایمن نیستند. یکی از بهترین راه های اقامت داشتن در تهران اجاره خانه روزانه در تهران است. چرا که هزینه اجاره این آپارتمان ها به مراتب کمتر از هزینه رزرو هتل بوده وهم اینکه به دلیل به دلیل کم بودن جمعیت در آنها خطر ابتلا به ویروس کرونا به شدت کاهش میابد. یکی از مواردی که در قیمت اجاره خانه ها موثر است محلی است که خانه های مبله در آن واقع شده اند. در برخی از مناطق تهران میتوان خانه های مبله ای با قیمت بسیار مناسب تر پیدا کرد و در ضمن از امکانات آن مناطق نیز استفادهه کرد، در ادامه به معرفی مناطق خوب و ارزان تهران که برای اجاره آپارتمان مبله در تهران بسیار مناسبند میپردازیم و به شما میگوییم با انتخاب چه خانه مبله ای کمترین هزینه را در طول سفرتان میپردازید..

اجاره آپارتمان مبله در مرکز تهران
 
از مناطق مرکزی تهران به عنوان قلب تهران یاد میشود ، چرا که عمده‌ی فعالیت های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در همین مناطق صورت میپذیرد. اداره های مهم تهران مانند سازمان بانک مرکزی، وزارتخانه ها، مجلس شورای اسلامی و... در مرکز تهران واقع شده اند. علاوه بر اینها دانشگاه های مهم ایران مثل دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در بخش مرکزی تهران قرار دارند. همه‌ی این ها بر امکانات رفاهی این مناطق افزوده است. اما تراکم جمعیت و ازدیاد تردد در این مناطق مسئله ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. با این حال برخی امکانات و دسترسی های این محله هارا با هیچ چیز عوض نمیکنند. مرکز تهران به نسبت سایر بخش های تهران از قدمت و پیشینه ی بیشتری برخوردار است بنابراین اگر علاقمند به بازدید از بافت قدیمی و کهن تهران هستید تهران مبله اجاره خانه در مرکز تهران را به شما پیشنهاد میکند. یکی از خیابان های مهم مرکز تهران که شما میتوانید در مدت مسافرتتان  به آن مراجعه کنید خیابان 30 تیر تهران است. این خیابان که در نزدیکی میدان امام خمینی قرار گرفته به خیابان ادیان نیز مشهور است. دلیل اینکه خیابان 30تیر را اینگونه میخوانن این است که بسیاری از کلیساهای تهران و کنیسه ها در این خیابان واقع شده اند. موزه ملی ایران با قدمتی حدود 60 سال بزرگ ترین موزه باستان شناسی و تاریخ ایران است.این موزه در بین موزه های ایران به عنوان یک موزه مادر شناخته میشود نیز واقع و موزه آبگینه موزه یکی از پربازدید کننده ترین موزه های تهران است برخی از این موزه ها هستند. از جمله کلیساهای تهران که در این خیابان هستند میتوان به کلیسای پطرس مقدس اشاره کرد که از زیباترین کلیساهای تهران به شمار میرود. با اجاره خانه مبله در مرکز تهران شما شانس نزدیکی به تمام این اماکن ارزشمند تاریخی را دارید. در خیابان 30تیر یک آتشکده مربوط به زرتشتیان نیز وجود دارد که بازدید از آن شمارا با تاریخچه ایران بیشتر از پیش آشنا خواهد کرد. مرکز تهران بهترین دسترسی به خطوط حمل و نقل عمومی را دارد به طوری که میتوان گفت در هر محله‌ی آن یک ایستگاه مترو واقع شده است. خطوط BRT هم تمام خیابانهای بخش مرکزی تهران را پوشش میدهند. اگر شما ساکن این مناطق شوید به استفاده از خودرو شخصیتان برای رفت و آمد های درون شهری چندان نیاز پیدا نخواهید کرد به علاوه تمام امکاناتی که ممکن است روزی لازمتان شود مثل بیمارستان و درمانگاه های خوب، مراکز خرید متعدد از جمله مرکز خرید لاله ،بازار موبایل و کامپیوتر چهارسو و رضا و بازار بزرگ تهران ، مراکز آموزشی برتر ایران و مراکز تفریحی مثل پارک لاله و کافه های خوب و متعدد همیشه در دسترس شما خواهد بود و شما با طی مسیر کوتاهی میتوانید به همه‌ی این امکانات خیلی سریع دسترسی پیدا کنید. میتوانید از طریق سایت تهران مبله آپارتمانهایی که در بخش مرکزی تهران قرار دارند را بررسی و اجاره کنید.

اجاره آپارتمان یک خوابه

با تعیین متراژ خانه ای که میخواهید در آن اقامت داشته باشید میتوانید بخش زیادی از هزینه های سفرتان را مدیریت کنید، واحد های مبله ی زیادی در تهران مبله ارائه میشوند که طیف وسیعی از قیمت ها را پوشش میدهند اما بسیاری از این واحد ها با متراژ پایین تر و به صورت یک خوابه در سایت تهران مبله ارائه میشوند تا همه ی گردشگران با هر نوع سطح درامدی ای بتوانند از آنها استفاده کنند.اجاره سوئیت مبله در تهران به صورت روزانه،ماهانه و هفتگی انجام میشود که هرکسی میتواند با توجه به مدت اقامتش در تهران از آنها استفاده کنند. برای آسایش و راحتی‌تان قبل از سفر و اقدام به اجاره آپارتمان مبله در تهران و اجاره آپارتمان یک خوابه حتما امکانات موجود در آن را بررسی کنید و آپارتمانی را برگزینید که تمام امکانات رفاهی مورد نیاز شما را دارا باشد.تیم تهران مبله با پشتیبانی 24 ساعته و خدماتی که دارد میتواند شمارا به بهترین نحو راهنمایی کند و آپارتمانی مناسب با بودجه و امکانات مد نظر شما به شما پیشنهاد دهد.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها