مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان در گفتگو با جام جم آنلاین؛

با تمام توان طرح های آبرسانی در کرمان را ادامه می دهیم

استاندار کرمان در دیدار مدیرعامل و معاونان شرکت مخابرات استان کرمان، تقویت ساختار مخابرات را به عنوان ستون فقرات ارتباطات، امری لازم دانست.
کد خبر: ۱۳۱۳۵۶۲

به گزارش جام جم آنلاین کرمان، علی زینی‌وند در این دیدارگفت: در واگذاری مخابرات و سه اداره کل مرتبط با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سردرگمی بین مردم ایجاد شده است، با وجود تفکیک‌های صورت گرفته اما همچنان مردم مخابرات را در استان‌ها مرجع می‌دانند.

وی عنوان کرد:علاوه بر اینکه باید تفکیک‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به مردم گفته شود، به تناسب این مسئله باید تقویت ساختار مخابرات در دستور کار دولت‌ها و دستگاه‌های اجرایی باشد، چون همچنان فقرات ارتباطات است.

استاندار کرمان همچنین به انتخابات 1400 و اهمیت مسئله مخابرات در این زمینه پرداخت و خاطرنشان کرد: انتخابات برای ما بسیار مهم است به ویژه که فرآیندهای اصلی انتخابات تمام الکترونیک و وابسته به ارتباطات و فیبرنوری است.

زینی وند،تقویت دسترسی‌های اپراتورها در استان، تجهیز الکترونیکی برای حفاظت از سایت‌های مخابراتی و مراقبت‌های محلی در حفاظت فیزیکی جهت جلوگیری از سرقت‌ها را مورد تاکید قرار داد.

 اجرایی شدن بیش از 100 پروژه و سایت تا پایان دولت تدبیر و امید

سیدرهام حسینی مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان نیز در این دیدارگفت:بیش از 3 میلیون مشترک مخابرات ایران در استان هستند و 4200 کیلومتر فیبرنوری داریم که در طرح نوسازی و بازسازی شرکت مخابرات سعی بر این است که فیبرهای نوری تماما زمینی شوند.

وی با تاکید بر اینکه فناوری اطلاعات و ارتباطات باید به عنوان یک صنعت دیده شود،ابراز داشت: در بحث توسعه ارتباطات سیار نیازمند همراهی دیگر دستگاه‌ها از جمله راه، برق، شهرداری، محیط زیست و غیره هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمان افزود: بیش از 100 پروژه و سایت در دستور کار داریم که امیدواریم با همراهی دستگاه‌ها تا پایان دولت اجرایی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها