وضعیت بد شیوع کرونا در لرستان

معاون استاندار لرستان گفت: وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان بسیار بد است و تعداد بستری‌ها در این رابطه رو به افزایش است.
کد خبر: ۱۳۱۲۳۶۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان؛  محمود ثمینی افزود: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در رده چهارم کشور به لحاظ وضعیت بد کرونا قرار دارد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان کاهش یافته و از طرفی تعداد بستری‌ها رو به افزایش گذاشته است.
 
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط استان، محدودیت‌های هوشمند کرونایی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته دیگر در استان تمدید می‌شود که ضرورت دارد مردم، کسبه و بازاریان و دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای آنها همکاری کنند.
 
ثمینی گفت: گزارشات واصله حکایت از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از اصناف و گروه‌هایی که مجاز به فعالیت در شرایط کنونی هستند، مانند نانوایی‌ها، قصابی‌ها و سوپرمارکت‌ها دارد که تاکید می‌شود نظارت‌ها در این زمینه افزایش یابد تا در صورت بروز تخلف برخورد قانونی انجام شود.
 
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: از هم استانی‌ها می‌خواهیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات، عزاداری‌ها، دورهمی و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها در رابطه با مهار و کنترل بیماری همکاری کنند تا بتوانیم از این شرایط به خوبی خارج شویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها