جانشین انتظامی مازندران از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز ۵۵۰ میلیاردی در ۳۰ قطعه از زمین های کشاورزی به متراژ ۱۱ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان عباس آباد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۲۷۶

به گزارش جام جم آنلاین مازندران سرهنگ سید عباس موسوی از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در ۱۱ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۵۵۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: مأموران انتظامی شهرستان عباس آباد در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی از همکاری اداره جهاد کشاورزی با مأموران انتظامی خبر داد و تصریح کرد: مأموران انتظامی در پی تلاش بی وقفه ۳۰ قطعه از زمین‌های کشاورزی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع که بدون مجوز کاربری دیوار کشی و ساخت و ساز شده بودند، را شناسایی و با مرجع قضائی هماهنگ کردند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در این زمین‌ها و بازگرداندن آنها به کاربری کشاورزی سخن به میان آورد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش زمین‌های آزادسازی شده را ۵۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

 

سرهنگ حسینی در خاتمه با بیان اینکه پلیس ۱۱۰ بهترین منبع برای اطلاع رسانی در صورت نیاز شهروندان به فوریت‌های پلیسی می‌باشد، خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی در این زمینه پرونده‌هایی را تشکیل و به مرجع قضائی ارسال کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها