معاون میراث فرهنگی هرمزگان

آغاز فعالیت موزه جامع هرمزشناسی در جزیره هرمز

موزه جامع هرمز شناسی با بیش از ۱۰۵ اثر تاریخی در جزیره هرمز بصورت موقت آغاز به کار کرد.
موزه جامع هرمز شناسی با بیش از ۱۰۵ اثر تاریخی در جزیره هرمز بصورت موقت آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۳۰۸۵۳۹

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان ،معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: موزه جامع هرمز شناسی با بیش از ۱۰۵ اثر تاریخی در جزیره هرمز بصورت موقت آغاز به کار کرد.

عباس نوروزی صبح امروز در جمع خبرنگاران، افزود:در موزه جزیره هرمز بیش از ۱۰۵ شی تاریخی برای بازدید علاقمندان بطور موقت و تا پایان تعطیلات نوروز برای بازدید به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این موزه علاوه بر اینکه  نقشه‌های تاریخی خلیج فارس نگهداری می‌شود، اظهار کرد: بخش کانی شناسی هم با ۸۰ نوع کانی مختلف برای آشنایی علاقه‌مندان با طبعیت و جغرافیای این جزیره مهم خلیج فارس دایر است.

نوروزی با اشاره به اینکه برای پاس داشت ۳۸ شهید جزیره هرمز نیز غرفه‌ای با تصاویر و آثار باقی مانده از شهداء به در معرض دید عموم است، اضافه کرد: بخش‌های مردم شناسی و دریانوردی هم از دیگر بخش‌های موزه هرمز شناسی است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هرمزگان عنوان کرد: بهای بلیت موزه برای علاقه‌مندان غیر بومی، ۷ هزار تومان، برای بومی‌ها ۲ هزار تومان و برای گردشگران خارجی ۲۵ هزار تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها