مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های سطح شهر گفت: زائران، مسافران و همشهریان تنها برای تفریح می‌توانند از ظرفیت بوستان‌ها استفاده کنند.
کد خبر: ۱۳۰۸۵۳۰

به گزارش  جام جم آنلاین ،پیام جوادیان با اشاره به‌ اینکه در شرایط فعلی بسیاری از ظرفیت‌های اسکان در قم وجود ندارد اظهار داشت: اسکان در مدارس و اماکن مسقف در تعطیلات سال جدید امکان پذیر نیست.

وی  با تاکید بر ضرورت همکاری مسافران نوروزی با شرایط ایجادشده بیان داشت: امسال فقط هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و مسافرخانه‌ها با ظرفیت کم در مدار موضوع اسکان قرار دارند.

مدیرعامل پارک‌های قم با تاکید بر ممنوعیت اسکان مسافران در بوستان‌های سطح شهر عنوان کرد: زائران، مسافران و همشهریان تنها برای تفریح می‌توانند از ظرفیت بوستان‌ها استفاده کنند.

وی مصوبه‌های شورای کشوری و استانی مقابله با کرونا مبنی بر اسکان نداشتن در شهر را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: باید با نظارت مستمر و استقرار نیروهای آماده‌باش در کنار فضاهای سبز و بوستان‌ها اسکان مسافران کنترل شود.

جوادیان ادامه داد: شهرداری قم آمادگی کامل برای همکاری با نیروهای آتش‌نشانی، مدیریت پیشگیری و رفع تخلف‌های شهری برای مدیریت حوادث را دارد.

وی با اشاره به مدیریت تجمع در بوستان‌ها توسط دستگاه‌های ذی‌ربط اضافه کرد: ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، وسایل حرکت درمانی، اِلِمان و وسایل بازی کودکان باید به‌صورت روزانه و مستمر در دستور کار قرار بگیرد.

این مقام شهرداری قم کنترل تهویه سرویس‌های بهداشتی در سطح بوستان‌های شهر را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: درب ورودی و خروجی نمازخانه‌ها نیز باید باز باشد تا از شیوع مجدد بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی به ضرورت ضدعفونی کردن مستمر مُهر، تسبیح و سایر اقلام موجود در نمازخانه‌ها بیان کرد: عوامل اجرایی موظف هستند طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و با استفاده از محلول ارسال‌شده، برای ضدعفونی سطوح با غلظت و مقدار معین و استاندارد اقدام کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها