در گذشته انسان برای ساختن سرپناه خود از مواد و متریالی استفاده می نمود که در نزدیکی خود آن ها را به سهولت یافته یا اینکه توان بکارگیری از آن ها را داشت ولی با پیشرفت هایی در قرن اخیر و با ورود به عنصر تکنولوژی، موضوع ساخت و تولید مصالح جدید و همچنین استفاده از طبیعت مطرح گردید.
کد خبر: ۱۳۰۵۲۶۷

از این رو شرکت اسنپ فلز جهت تولید، تامین و فروش برخی مصالح ساختمانی و صنعتی در سال 1390 تاسیس گردید و با گذشت زمان به پیشرفت مجموعه خود کوشید تا محصولات جدید تری را به بازار عرضه نماید و با این کار نیز به صنعت های ساختمانی و همچنین به اقتصاد کشور کمک نماید.

اکنون اسنپ فلز با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه فروش محصولات فلزی به سایتی معتبر در خصوص انواع میلگرد از جمله میلگرد آجدار و ساده و انواع ورق از جمله ورق گالوانیزه و ورق سیاه از پر کاربرد ترین انواع ورق ها نیز می باشند، تبدیل شده است.

میلگرد، در واقع به فولادی گفته می‌شود که نام دیگر آن آرماتور است. این فولاد که در بتن برای جبران مقاومت کششی پایین آن مورد استفاده قرار می‌گیرد، به دلیل شکل سیم یا آرماتور مانند آن، به آن فولاد میلگرد گفته می‌شود.

میلگرد‌ها عموما با استفاده از انواع گوناگون فولاد طی فرآیند نورد گرم تولید می‌شوند.

اغلب میلگرد‌ها از فولاد تازه تولید شده، ساخته می‌شوند. اما گاهی برای تولید میلگرد از ضایعات آهن نیز استفاده می‌شود. و آن ها را در شکل های مختلف از جمله ساده و آجدار تولید می کنند.

فروش انواع ورق و میلگرد در فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز

نوع ساده این محصول بدون هیچ فرورفتگی و برآمدگی می باشد و دارای سطحی کاملا صاف و یکنواخت است.

میلگرد های نوع ساده در درز انقباض برای خیابان ها و فرودگاه ها که برای جلوگیری از جمع شدگی و ترک خوردگی بتن می باشد استفاده می شوند.

نوع آجدار این محصول دارای مقطعی زبر و آجدار می باشد. به همین دلیل به راحتی درون بتن اتصال مطلوب ایجاد کرده و احتمال جداشدگی آن ها از بتن بسیار ناچیز است.

ورق ها نیز که از دیگر محصولات قابل فروش در اسنپ فلز هستند، در واقع فلزی با سطح مسطح می باشند که از فلز های مختلف مانند فولاد های ساختمانی، فولاد های ضد زنگ و آلیاژ های مختلفی ساخته شده اند. ورق‌های فلزی در ابعاد و ضخامت های مختلفی وجود دارند که چند نوع از آن ها ورق سیاه، ورق استیل، ورق گالوانیزه و... می باشد.

ورق سیاه از پر فروش ترین انواع ورق ها در بازار می باشد. این ورق ممکن است به دلیل شرایط جوی مثل رطوبت یا بارندگی دچار تغییر رنگ شود.

ورق های سیاه با استفاده از تکنولوژی نورد گرم ساخته شده و از این جهت قیمت کمتری نسبت به ورق های نورد سرد ( ورق روغنی، رنگی، گالوانیزه ) دارند.

ورق سیاه یکی از محصولات کاربردی در زمینه های مختلف صنعتی است. از این رو کارخانه های مختلف ساخت ورق های فولادی تاسیس شده و هر کدام از آن ها بخشی از نیاز داخلی به انواع ورق های فولادی را تامین می کنند.

در مورد قیمت گذاری ورق های سیاه علاوه بر عواملی مثل ضخامت ورق و کارخانه تولید آن، میزان تقاضا برای این ورق ها در بازار بورس هر هفته و همچنین میزان واردات و صادرات و قیمت ارز تاثیر گذار هستند.

شما می توانید برای استعلام قیمت این محصول با کارشناسان اسنپ فلز در ارتباط بوده و از مشاوره رایگان و خدمات فروش آن ها پیش از خرید نیز بهره مند شوید.

فروش انواع ورق و میلگرد در فروشگاه اینترنتی اسنپ فلز

اسنپ فلز از سال 1390 تا کنون، با جذب نیرو های متخصص و حرفه ای در زمینه خرید و فروش و همچنین مهندسان کارآزموده، یکی از مراکز فروش معتبر در در سطح کشور در عرصه فلزات می باشد و توانسته است با فروش محصولات با کیفیت و قیمت مناسب سابقه ای درخشان را برای خود رقم زند و از این نیز بتواند رضایت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب نماید.

اکنون پس از گذشت نزدیک به 10 سال تلاش بی وقفه نیرو های این مجموعه ، اسنپ فلز موفق شد در طی این مدت زمان، اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و لبخند رضایت را به مصرف کنندگان و خریداران خود هدیه دهد و از این راه نیز به رشد و پیشرفت مجموعه خود و کشور کمک های شایانی کرده باشد.

روند فعالیت این شرکت بر مبنای یک رویکرد مدیریت فرآیندی و تفکر سیستماتیک بنا نهاده شده است، در نتیجه کلیه فرآیندها با هم افزایی دانش و تجربه به طور یکسان و هماهنگ گام برمی دارند.

از جمله اهداف مدیریتی این مجموعه ارائه مشاوره تاثیرگذار، تامین و حمل کلیه مقاطع و محصولات فلزی و فولادی، آلیاژی و گاها استیل با حذف واسطه های تجاری و دلالان، در کمترین زمان ممکن و با قیمت های رقابتی می باشد.

برنامه آینده شرکت با افزایش نیرو های مجرب و تکمیل ظرفیت کلیه محصولات فلزی و وابسته در جهت تسهیل فروش محصولات با کم ترین نرخ و تحویل در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

همچنین دیدگاه بلند مدت ما در مدیریت ارتباط با مشتری و ارائه هرچه بهتر خدمات می باشد. این مجموعه با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی در داخل و آنیده ای نه چندان دور در خارج از کشور نیز در راستای ماموریت خود گام بر می دارد. تلاش اسنپ فلز این است تا گامی موثر جهت رشد و شکوفایی میهن عزیزمان بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها