مهدی قائدی مدیران باشگاه استقلال را تهدید کرد

قراردادم درست نشود، می‌روم!

حمله سنگین اکبرپور به وریا غفوری و مهناز افشار

دهن باز کنی، ماهیتت را رو می‌کنم!

سیاوش اکبرپور مهاجم سابق استقلال بعد از اعتراض وریا غفوری، حملات تندی به او کرد. خلاصه‌ای از حرف‌های این پیشکسوت را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۳۰۳۶۴۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، گزیده صحبت های سیاوش اکبرپور به شرح زیر است: نباید از مظلومیت محمود فکری سوءاستفاده کرد و از طریق رسانه‌ شما به احمد مددی اخطار می‌دهم اگر قرار باشد به این رویه مدیریتی‌اش ادامه دهد، باشگاه را روی سرش خراب خواهم کرد. اگر نمی‌توانید کار کنید به سلامت!

قرارداد یک بازیکن از ۲ میلیارد به ۸ میلیارد تبدیل شده. اول کمی فکر کنید که چه اتفاقاتی رخ داده بعد حرف بزنید. یکی می‌شود مثل مهدی قائدی که ۶-۵ پیشنهاد خارجی دارد، یکی هم می‌شود کاپیتان که برای پول گرفتن ناز می‌کند!

اگر این آقایانی که امروز ادعای کاپیتانی(وریا) دارند زمان ما فوتبال بازی می‌کردند در فهرست ۱۸ نفره تیم‌ها قرار نمی‌گرفتند.

تیمی که بزرگ‌ترش وریا غفوری باشد و با آن شرایط زمین بازی را ترک کند، نباید انتظار زیادی از آن داشت.

کاری که این آقا(وریا) کرده، باید با ورود سازمان بازرسی مواجه شود و به مدیرعامل بگوید این چه کاری بود که کردید. متأسفانه دری به تخته خورد و بازوبند به امثال وریا غفوری رسیده.

مهناز افشار از آن طرف دنیا برای این آقا مصاحبه می‌کند و توئیت می‌گذارد. آیا تو خبر داری در استقلال چه خبر است؟ تا یک چیز می‌شود، دکان باز می‌کنید و در اینستاگرام می‌گویید حمایت حمایت! لطفا بنشین سر جایت!

آقای وریا غفوری! اگر احمد مددی جلوی تو را نگیرد منِ سیاوش اکبرپور جلوی تو را می‌گیرم. نه پست می‌خواهم و نه جایگاه و خدا را شکر همه چیز دارم.

آقای فکری! اگر غفوری را برگردانی، قداست خودت را زیر سؤال برده‌ای. او باید وریا را اخراج کند چون استقلال جای ناز کردن نیست.

دوست دارم وریا غفوری دهان باز کند و حرف بزند تا ماهیت او را برای هواداران رو کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها