خوشحالی هنرپیشه مشهور از پایان ترامپ؛

آرنولد: ترامپ بدترین رئیس جمهور آمریکا بود

ترمیناتور معروف سینما که عضو حزب جمهوریخواه هم هست، بین خودش و دونالد ترامپ فاصله‌گذاری کرد. آرنولد شوارتزنگر در یک صحبت ویدئویی از رئیس‌جمهوری که آخرین روزهای حضورش در کاخ‌سفید را سپری می‌کند انتقاد شدید کرد و گفت تاریخ از او به‌عنوان بدترین رئیس‌جمهوری آمریکا یاد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۰۱۰۴۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم ، قهرمان اکشن سابق سینما که برای چند سال فرماندار ایالت کالیفرنیا هم بود، با به اشتراک‌گذاشتن دیدگاهش درباره ترامپ، به جمع هنرمندانی پیوسته که طی هفته گذشته انتقادات فراوانی به این شومن خودشیفته موطلایی کردند.آرنولد با تقبیح طرفداران ترامپ که هفته قبل ساختمان کنگره آمریکا را محاصره و به آن حمله کردند، آن را به شبی در سال ۱۹۳۸ تشبیه کرد که طرفداران هیتلر در حمایت از او تخریب‌هایی در پایتخت آلمان ایجاد کردند.

 به گفته بازیگر: «چهارشنبه روزی سیاه برای ایالات متحده آمریکا بود. حمله‌کنندگان فقط شیشه‌های پنجره‌های کنگره را نشکستند. آنها آن ایده‌ای را شکستند که خواهان اجرای قانون هستند.»در همین حال، آرنولد به مردم آمریکا هشدار داد که متوجه عواقب اقدامات خودخواهانه و بدبینانه‌ای باشند که ترامپ بذر آنها را پراکنده است. این بازیگر در ادامه گفت: «ترامپ با کمک دروغ‌هایی که به مردم گفت، دست به یک کودتا زد. اما او رهبری شکست خورده است و او در تاریخ به‌عنوان بدترین رئیس‌جمهوری آمریکا شناخته و معرفی خواهد شد. نکته خوب این است که او مثل توییت‌های بی‌ربطی که می‌نویسد، تبدیل به چیزی کهنه و بدون استفاده می‌شود.»

موضعگیری هنرمندان علیه ترامپ بعد از آن صورت گرفت که او طرفدارانش را دعوت کرد تا روز ششم ژانویه با حضور در محل کنگره آمریکا، نگذارند اعضای کنگره رئیس‌جمهوری شدن جو بایدن را تایید و اعلام کنند. تاریخ‌نویسان از این تجمع و پیامدهای بعدی آن به‌عنوان لکه‌ای ننگین بر دامن آمریکا اسم بردند./ کولیدر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها