خرید یک ماشین جدید می تواند هیجان انگیز باشد. اما این نیز یک فرایند پیچیده است که از طریق آن می توانید صدها یا هزاران دلار بیش از حد پرداخت کنید یا با وسیله نقلیه ای که در جاده ها از آن راضی نخواهید بود ، پرداخت خواهید کرد. در زیر چند اشتباهی است که خریداران اتومبیل مرتکب می شوند و می توانند به سرعت هیجان اولیه را به پشیمانی خریدار تبدیل کنند و نحوه جلوگیری از آنها.
کد خبر: ۱۲۹۹۰۸۸

1. عاشق یک مدل شدن.

وقتی مقدار زیادی پول برای ماشین خرج می کنید ، احساس نباید بر روز حاکم باشد. شیفته شدن با یک مدل واحد می تواند شما را نسبت به وسایل نقلیه دیگری که ممکن است برای نیازهای شما بهتر باشند نابینا کند یا شما را در جستجوی اطلاعات کامل درباره رتبه بندی ، بررسی ها ، قابلیت اطمینان یا اطلاعات ایمنی و قیمت گذاری یک خودرو تنگ کند. یک رویکرد چشم باز همچنین می تواند شما را نسبت به تاکتیک های یک فروشنده مستعدتر کند تا شما را وادار به پرداخت هزینه های بیشتر از آنچه باید کنید کنید. برای تعیین اینکه کدام وسیله نقلیه برای شما بهترین است ، باید احساسات را کنار بگذارید و بر انجام تکالیف خود ، مقایسه مدل های مختلف و ارزیابی خواسته ها و نیازهای واقعی خود تمرکز کنید. بعد از خرید وسیله نقلیه ، وقت کافی برای احساسات وجود خواهد داشت.

2. پایین آمدن از قیمت .

هنگام مذاکره در مورد معامله ، از قیمت برچسب به عنوان سند خود استفاده نکنید. یک فروشنده ممکن است معامله ای به شما پیشنهاد کند که مثلاً چند میلیون زیر قیمت برچسب باشد و بسیاری از مصرف کنندگان ، اغلب به اشتباه ، نتیجه بگیرند که معامله خوبی می گیرند. تا زمانی که وسیله نقلیه تقاضای زیادی نداشته باشد و کمبود داشته باشد ، شما می توانید با مذاکره از مبلغی که فروشنده برای خودرو پرداخت کرده است ، قیمت کمتری هم داشته باشید. هنگامی که از هزینه واقعی فروشنده مطلع شوید ، خواهید فهمید که این شرکت با چه میزان حاشیه سود کار می کند و می تواند قیمت هدف معقولی را برای شروع مذاکرات تعیین کند. با کسر مشوق های فروش در پشت صحنه ، مانند تخفیف و بازپرداخت های فروشنده ، از قیمت فاکتور فروشنده می توانید هزینه فروشنده را محاسبه کنید.

3.هنگام مذاکره فقط بر پرداخت ماهانه تمرکز کنید.

فروشندگان دوست دارند هنگام مذاکره در مورد یک معامله ، روی رقم پرداخت ماهانه تمرکز کنند. راستی "چقدر فکر می کردید هر ماه بپردازید؟" ممکن است یکی از اولین سوالاتی باشد که هنگام دیدار با یک فروشنده از شما استقبال می کند. طعمه را نگیرید. این اولین قدم برای پایین آمدن از یک شیب لغزنده است که با اعداد دستکاری می شود و بیش از حد برای وسیله نقلیه شما پرداخت می شود. با استفاده از پرداخت ماهانه به عنوان تمرکز ، فروشنده می تواند قیمت وسایل نقلیه جدید ، ارزش تجارت و شرایط تأمین مالی را با هم متحمل کند ، به او عرض زیادی می دهد تا در هنگام ساخت "یک قیمت خوب" در یک منطقه به شما بدهد. برای آن در دیگری. در عوض ، اصرار داشته باشید که هر بار یک چیز را مذاکره کنید. ابتدا قیمت خودرو را در نظر بگیرید و سپس در صورت لزوم در مورد تجارت ، تأمین مالی جداگانه بحث کنید. نکته اجاره ای: تا قبل از توافق در مورد قیمت خودرو ، تمایل به اجاره را مطرح نکنید.

4.خرید "معامله" به جای وسیله نقلیه.

در سالهای اخیر خودروسازان انواع انگیزه های جذاب فروش را از 0٪ تأمین مالی و تخفیف های سنگین نقدی گرفته تا برنامه های قیمت گذاری تخفیف کارمندان ارائه داده اند. اینها می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند ، اما مهم است که به یاد داشته باشید که هر معامله ای فقط به خوبی خودروی متصل به آن است. صرف این که می توانید تخفیف خوبی بگیرید به این معنی نیست که باید وسیله نقلیه را بخرید. پس از همه ، شما سالها با وسیله نقلیه زندگی خواهید کرد ، بنابراین مطمئن شوید که وسیله نقلیه مناسب شماست. در مورد هر مدلی که بررسی می کنید کاملاً تحقیق کنید و رتبه بندی ها و بررسی مدل های رقابتی ما را بررسی کنید. ممکن است دریابید که می توانید وسیله نقلیه بسیار بهتری را دریافت کنید که پول زیادی ندارد. همچنین قابلیت اطمینان مدل را بررسی کنید. علی رغم تخفیف جذاب ، یک وسیله نقلیه با قابلیت اطمینان بسیار کم - و احتمال استهلاک سنگین - ممکن است در بلند مدت چندان معامله ای نداشته باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها