ما در یک وضعیت بسیار خشک زندگی می کنیم ، بنابراین ما با داشتن حالت ایستا روی لباس و موهای خودم بیگانه نیستیم. این لزوما یک مسئله مضر نیست ، اما ممکن است واقعاً آزار دهنده باشد. هیچ کس نمی خواهد با لباسهای بیش از حد چسبناک یا موهای موی فر که فقط جا نمی ماند کنار بیاید!
کد خبر: ۱۲۹۹۰۸۵

به گزارش جام جم آنلاین ،اما خبر خوب این است که بسیاری از روش های سریع و ساده برای خلاص شدن از تجمع استاتیک ، به خصوص هنگامی که صحبت از لباس شما می شود ، وجود دارد. و امروز می خواستم چند مورد از این نکات را با شما در میان بگذارم!

پنج نکته برای جلوگیری از تجمع استاتیک روی لباس شما :

 بسیاری از آنها با نحوه شستن و خشک کردن لباس های خود سر و کار دارند ، از آنجا که بیشتر مسائل استاتیک از همین جا شروع می شوند. پس از آن ، اگر از قبل مشکل ایجاد شده باشد ، هفت روش آسان برای خلاص شدن از دست دادن استاتیک در لباس شما وجود دارد. این نکات به شما کمک می کند مسائل استاتیک را در کمترین زمان از بین ببرید!


1. از نرم کننده پارچه استفاده کنید
استفاده از نرم کننده پارچه ای روی لباس های شما روشی امتحان شده و واقعی است که آن را بدون استاتیک نگه می دارد! فقط نرم کننده پارچه ای فروشگاهی یا خانگی را به چرخه شستشوی خود اضافه کنید. همچنین می توانید از نرم کننده پارچه برای ساختن ورق های خشک کن خانگی خود استفاده کنید که به جلوگیری از تجمع ساکن در طول دوره خشک کمک می کند. این ورق های خشک کن شگفت انگیز بسیار ارزان هستند و ساخت آنها آسان است.

2. هوای خشک

روش دیگر برای جلوگیری از تجمع استاتیک ، بیرون آوردن لباس از خشک کن در حالی که هنوز کمی مرطوب است. آنها را صاف بگذارید یا آویزان کنید تا بقیه راه خشک شود و دیگر هیچ مشکلی از نظر ایستا نخواهید داشت.

3.با سرکه بشویید

 سرکه یک نرم کننده طبیعی و عالی برای پارچه است و می تواند به هنگام استفاده در لباسشویی ، از بین بردن مسائل ساکن کمک کند. هنگام شستن لباس ها ، فقط یک فنجان سرکه سفید به چرخه شستشو اضافه کنید.

4. از مرطوب کننده استفاده کنید

 اگر اتاق لباسشویی شما خیلی خشک باشد ، می تواند استاتیک ایجاد شود. هر زمان که از خشک کن استفاده می کنید با استفاده از یک مرطوب کننده هوا اتاق رختشویی خود را مرطوب نگه دارید.

5.توپ های خشک کن پشمی

استفاده از توپ های خشک کن پشمی (یا حتی چند توپ جدید تنیس) در طول دوره های خشک می تواند به کاهش میزان استاتیک لباس کمک کند. اگر متوجه شدید که همه موارد ساکن را از بین نمی برد ، آن را با آبکشی سرکه ای که در بالا توضیح داده شد ترکیب کنید. این ترکیب استاتیک را از بین می برد و به خشک شدن سریعتر لباس شما کمک می کند!
3.از آویز سیم استفاده کنید

 قسمت صاف آویز کت سیم را روی لباسهای چسبناک بزنید. سیم برق را جذب کرده و از پارچه دور می کند.

. 6 لباس را لمس کنید

این یک تاکتیک کلاسیک برای مقابله با تجمع استاتیک است. فقط نوعی فلز زمینی را لمس کنید ، برق تخلیه می شود و شما را بدون استاتیک ترک می کند. (این شوک ممکن است کمی ناخوشایند باشد ، اما سریع و موثر است.

 7 .لباس های خود را فریز کنید

قبل از پوشیدن لباس های خود را حدود 15 دقیقه در فریزر قرار دهید. مدت زمان کوتاه در فریزر ، رطوبت کافی را به لباس شما وارد می کند که باعث از بین رفتن هرگونه استاتیک می شود.

8 .از دستهای مرطوب استفاده کنید

 یکی دیگر از روش های ساده برای از بین بردن استاتیک ، خیس کردن دست ها و مسواک زدن روی لباس ها است. این روش با بیشتر پارچه ها کار می کند ، اما هنگام استفاده از پارچه هایی که به آب واکنش خوبی نشان نمی دهند ، مانند ابریشم ، از استفاده از آن خودداری کنید.

9.از اسپری مو استفاده کنید

قبل از استفاده از لباس ، مقدار کمی اسپری مو را روی آن اسپری کنید. این ترفند سریع برای از بین بردن استاتیک مانند جذابیت عمل می کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها