کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز تا روز پنج‌شنبه با پایداری جو و سکون نسبی هوا مواجه هستیم که بر آلودگی هوا در کلان‌شهرها می‌افزاید.
کد خبر: ۱۲۹۸۹۵۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، «کبری رفیعی» روز شنبه گفت: آسمان تهران امروز( شنبه) صاف و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۱ و صفر درجه است.
 
وی اضافه کرد: امروز بندرعباس با بیشینه دمای ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و اردبیل با کمینه دمای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود. بجنورد نیز روز گذشته سردترین مرکز استان است.
 
رفیعی گفت: امروز در ۲۳ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه است اما بارندگی به صورت محدود و محلی در برخی مناطق وجود دارد.
 
وی ادامه داد:برای شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، قم، اراک، اصفهان ، کرج ، قزوین ، تبریز و مشهد تا ۵ روز کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود با این حال از روز دوشنبه وزش باد باعث کاسته شدن آلودگی هوا در تهران قزوین کرج و قم خواهد شد. 
 
به گفته کارشناس سازمان هواشناسی از عصر روز یکشنبه تا سه شنبه کاهش نسبی دما در استان‌های نوار شمالی همراه با بارش پراکنده باران در نوار شمالی پیش‌بینی می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها