چندین ماه پیش شاهد ثبت پتنت یک گوشی کشویی با نمایشگر گسترش‌پذیر از سوی اوپو بودیم و حالا تصاویری از نسخه «تام فورد» این گوشی با نام اوپو ایکس منتشر شده است.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۵۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،سال آینده میلادی احتمالا با نسل جدید گوشی‌ها با نمایشگر انعطاف پذیر، گسترش‌پذیر و رول‌ شونده روبه‌رو خواهیم شد. اوپو که چندین ماه پیش از گوشی مفهومی X 2021 با نمایشگر رول شونده رونمایی کرد، حالا ظاهرا در حال توسعه یک دستگاه منحصر به فرد دیگر است.

این گوشی هوشمند که اوپو ایکس نام دارد، از طراحی کشویی بهره می‌برد و دارای نمایشگر گسترش‌پذیر است. زمانی که کاربر این دستگاه را به صورت عمودی باز کند، به ۸۰ درصد فضای بیشتری دسترسی پیدا خواهد کرد.

طبق تصاویری که از نسخه تام فورد این گوشی با نمایشگر گسترش‌پذیر منتشر شده، روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه گانه قرار دارد. زیر ماژول دوربین عبارت «نسخه تام فورد اوپو ایکس - طراحی شده برای کانسپت شکیرا» به چشم می‌خورد و فلاش دوربین هم در کنار آخرین حرف نام طراح قرار دارد.

 

اوپو ایکس
 

 

نمایشگر این گوشی هوشمند فاقد برش یا حفره برای میزبانی دوربین سلفی است، بنابراین اوپو ایکس احتمالا از دوربین سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که ناحیه خاکستری رنگ روی پنل پشتی نمایشگر دوم باشد که امکان ثبت تصاویر سلفی با استفاده از دوربین اصلی را برای کاربران فراهم می‌کند.

درگاه سیمکارت این گوشی با نمایشگر گسترش‌پذیر در سمت راست آن قرار دارد و تنها زمانی که دستگاه باز باشد می‌توان به آن دسترسی داشت. در بخش بالایی دستگاه و در اطراف نمایشگر دو دسته طلایی رنگ به چشم می‌خورد که اگر کاربر بخواهد آن را به گردن خود وصل کند، می‌تواند آن‌ها را خارج کند.

در حال حاضر اوپو اشاره‌ای به این گوشی هوشمند نکرده و نمی‌دانیم به صورت تجاری عرضه می‌شود یا به عنوان یک طرح مفهومی باقی می‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها