رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس:

سال گذشته ۷۱۱ کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته شد

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه سال گذشته ۷۱۱ عنوان کتاب دفاع مقدس اعم از تالیفی و صوتی در سطح کشور مدیریت و تولید شده است، تصریح کرد: عناوین تولید شده طی سال جاری افزایش می یابد.
کد خبر: ۱۲۹۷۲۰۷

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، سرهنگ عباس بایرامی در گفت وگویی با اشاره به برنامه های سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: به دنبال ارتقای سطح نویسندگی در حوزه دفاع مقدس هستیم.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی نویسندگی خبر داد و افزود: قلم زنی به سبک روز در دستور کار سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس قرار دارد که در این راستا کارگاه آموزشی نویسندگی را با حضور نویسندگان نوقلم و صاحب قلم در سال آینده برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با بیان اینکه سال گذشته ۷۱۱ عنوان کتاب دفاع مقدس اعم از تالیفی و صوتی در سطح کشور مدیریت و تولید شده است، تصریح کرد: با توجه به اقدامات ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سطح استان ها، عناوین تولید شده طی سال جاری افزایش می یابد.

سال گذشته ۷۱۱ کتاب با موضوع دفاع مقدس نوشته شد

بایرامی، از تشکیل انجمن نویسندگان دفاع مقدسی خبر داد و عنوان کرد: باید این شبکه ایجاد شود تا همه نویسندگان و پژوهشگران حوزه دفاع مقدس تعامل داشته باشند.

وی با اشاره به کمبود بانک اطلاعاتی موضوع و سوژه، خاطرنشان کرد: هنوز رویدادهای مغفول دفاع مقدس و جبهه مقاومت را تبدیل به سوژه نکرده ایم لذا در این راستا نیازمند کمک ارتش و بسیج و سپاه و ناجا برای تقویت این بانک اطاعاتی هستیم تا در اختیار نویسندگان و نوقلمان قرار دهیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، به کتاب های کودک و نوجوان حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه در حوزه کتاب کودک و نوجوان نیز کم کار شده است. در این راستا می توانیم با کمک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به تولید کتاب با زبان کودکانه کنیم و به معرفی شهدای کم سن و سال بپردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها