در دیداری معوقه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس مهمان نساجی قائمشهر است.
کد خبر: ۱۲۹۷۱۰۵

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، در آخرین دیدار هفته ‍‍‍‍ هشتم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مهمان نساجی است.

این دیدار معوقه در حالی در قائمشهر برگزار می شود که سرخ­­ها به تازگی و با کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا به ایران بازگشته­اند.

شاگردان گل­ محمدی با انجام تنها ۴ بازی و کسب ۸ امتیاز در رده یازدهم قرار دارند و نسبت به صدرنشینان جدول ۴ بازی کمتر دارند.

آن­ها در ۴ تقابل قبلی خود با نساجی ۲ بار پیروز شده اند و و ۲ بار هم کار به تساوی کشیده شده است و هرگز از این تیم شمالی شکست نخورده ­اند.

پرسپولیس در ۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر، ۲ پیروزی و ۲ تساوی داشته است و برد مقابل نساجی
 می تواند آن­ها را تا رده ششم جدول بالا بکشد.

عیسی آل­ کثیر همچنان مهم­ترین غایب سرخ­پوشان تهرانی است و باید دید شاگردان یحیی پس از غیبت طولانی در لیگ، چه نتیجه­ای کسب خواهند کرد.

در سوی دیگر، شاگردان وحید فاضلی که آن­ها هم نسبت به صدرنشینان ۲ بازی کمتر دارند، با ۷ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند و برای فرار از منطقه سسخطر نیاز به کسب ۳ امتیاز و اولین پیروزی تاریخ خود در لیگ برتر برابر پرسپولیس دارند. آن­ها در ۵ بازی آخر خود تنها یک برد داشته­ و ۳ بار هم شکست خورده­اند. برد در این دیدار می تواند نساجی را تا رده ششم بالا بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها