بر اساس گزارش نشریه Nikkei Asia Reviews، آنر ظاهر در نظر دارد تا در سال آینده میلادی آمار فروش بسیار بالایی داشته باشد و از این حیث حتی هوآوی را هم پشت سر بگذارد.
کد خبر: ۱۲۹۶۹۰۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام،هوآوی ماه پیش برند آنر را فروخت تا نه تنها آن‌ها را از زیر فشار تحریم‌های آمریکا خارج کند بلکه سرمایه بیشتری برای ادامه فعالیت‌های خود داشته باشد. حالا به نظر می‌رسد که آنر برای سال ۲۰۲۱ برنامه‌های جذابی در نظر گرفته است. مدیرعامل این شرکت قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود که اولین گوشی مستقل آن‌ها به‌زودی معرفی می‌شود. حالا نشریه Nikkei Asia Review در گزارشی مدعی شده که آنر می‌خواهد سال آینده ۱۰۰ میلیون موبایل بفروشد.

این رقم از افزایشی ۴۰ درصدی نسبت به آمار فروش فعلی آنر خبر می‌دهد. از سوی دیگر، فروش ۱۰۰ میلیون موبایل یعنی آمار فروش آنر از خود هوآوی هم بیشتر خواهد شد. این نشریه می‌گوید هدف‌گذاری هوآوی برای فروش سال بعد به حدود ۶۰ میلیون موبایل محدود شده است.

یکی از موانع احتمالی پیش روی آنر دریافت تاییدیه از آمریکا برای همکاری با تامین‌کنندگان مختلف خواهد بود. با این حال، انتظار می‌رود که قرارداد همکاری با این شرکت‌ها تا انتهای ماه جاری نهایی شود. کوآلکام چند هفته پیش اعلام کرده بود که مشغول گفتگو با آنر است. در طرف دیگر، ظاهرا مدیاتک هم امیدوار است که بتواند تامین بخشی از تراشه‌های موردنیاز آنر را برعهده بگیرد.

آنر پیش‌تر در گوشی‌های رده بالای خود از پردازنده‌های Kirin استفاده می‌کرد، ولی هوآوی به خاطر تحریم‌های آمریکا دیگر قادر به تولید این تراشه‌ها نیست. بنابراین طبیعی است که آن‌ها برای تامین تراشه‌های خود به سراغ کوآلکام یا مدیاتک بروند. البته همچنان باید منتظر صدور تاییدیه از سوی آمریکا باشیم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها