گزارش کمیسیون هفت‌ نفره سارمان پزشکی‌ قانونی راز قتل مرد معتاد که در جریان درگیری با دو برادر به قتل رسیده بود را فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۴۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، شامگاه سی‌ام مهر سال 97 مرد 27ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌ های تهران فوت شد.

بررسی‌های پلیس نشان داد عابران او را که سر و صورتش زخمی بوده در پشت دیوار پایانه جنوب تهران یافتند و به بیمارستان انتقال دادند که در آنجا فوت شد.

تحقیقات پلیس نشان داد وی معتاد و فروشنده مواد بوده و همان شب با دو برادر معتاد درگیری داشته که آنها به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند. آنها در تحقیقات دعوا و ضرب‌وجرح را قبول کردند اما منکر قتل وی شدند و گفتند قبل از ترک محل او زنده بوده است.

در ادامه دو برادر مظنون با سپردن وثیقه از زندان آزاد شدند. خانواده مقتول خواستند که کارشناسان هیات سه‌نفره پزشکی‌قانونی درباره مرگ او اعلام نظر کنند که آنها گفتند مرد جوان بر اثر مصرف مواد فوت کرده که به این نظر اعتراض کردند و هیات پنج‌نفره پزشکی‌قانونی موضوع را بررسی و نظر قبلی را تایید کرد. خانواده آن جوان دوباره به این نظریه اعتراض کردند و هیات هفت‌نفره پزشکی‌قانونی موضوع را بررسی کرد و چند روز پیش نظر داد ضربه به سر مرد جوان علت اصلی مرگ او بوده و ماجرا یک جنایت است.

راز گشایی از قتل

با دستور محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران وارد فاز جنایی شد.

ماموران دست به تحقیقات دوباره زدند که معلوم شد ضربه به سر مقتول را برادر بزرگ‌تر زده است. او تحت تعقیب قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد.

متهم به قتل دیروز برای تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و با ابراز پشیمانی از قتل دوستش گفت: متاهلم و سه فرزند دختر و پسر دارم. سال‌هاست انواع مواد را مصرف می‌کنم و با برادر معتادم مواد می‌فروختیم. مقتول هم دوست‌مان بود. روز حادثه بر سر پاتوق فروش مواد مخدر با برادر کوچکم درگیر شد. وقتی من به محل درگیری رسیدم، او با پخی قمه به سر برادرم ضربه می‌زد که من هم با آجر به سر او ضربه زدم.

بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهم به اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت و روانه زندان شد تا به‌زودی صحنه جنایت را بازسازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها