همه آنچه که باید درباره نمایندگی اشنایدر بدانید.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۴۵

معتبرترین نمایندگی اشنایدر الکتریک

آیا تاکنون چیزی از نمایندگی اشنایدر در ایران شنیده‌اید؟!

اشنایدر یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی در دنیا است که همراه با چندین نمایندگی اشنایدر در دنیا فعالیت خود را به پیش می‌برد.

صنایع برقی یکی از مهم‌ترین صنعت‌ها محسوب می‌شوند. هرچند امروزه در عصر اطلاعات و نسل چهارم و پنجم انقلاب صنعتی به سر می‌بریم و هرچند که این ماشین بخار بود که گردونه‌ی صنعت را چرخاند. اما هرگز نباید فراموش کنیم آنچه تحول عظیم در صنایع را رقم زد، اختراع برق و پا نهادن این انرژی به عرصه زندگی بشری بوده است حتی برای لحظه‌ای نمی‌توان تصور کرد که اگر صنعت برق یا صنایع تولید شده الکتریکی توسط برندهایی همچون اشنایدر و نمایندگی اشنایدر در سراسر دنیا مختل شوند، جهان زندگی ما انسان‌ها به کدامین سمت حرکت خواهد کرد.

با توجه به اهمیت این موضوع، کمپانی بزرگ اشنایدر در سرتاسر دنیا با همراهی نمایندگی اشنایدر که تحت نظارت کمپانی اصلی هستند، محصولات انتقال این انرژی را تولید و به دست مصرف کنندگان می‌رسانند. در همین راستا، در این نوشتار می‌خواهیم از طریق معرفی دو محصول کلید مینیاتور و کلید هوایی اشنایدر، شما را با این برند و نمایندگی اشنایدر در ایران آشنا کنیم تا شما نیز همچون دیگر افراد در سرتاسر دنیا بتوانید با اطمینان و آسودگی خیال، محصولات الکتریکی خود را خریداری نمایید.

درباره اشنایدر الکتریک چه می‌دانید؟

آغاز کار دو بردار فرانسوی در پایه‌ریزی شرکت اشنایدر به دوران صنعتی شدن برمی گردد و دو برادر در صنعت ماشین سازی پا به عرصه رقابت جهانی گذاشتند. اما از اواخر قرن 19 تغییر مسیر داده و کمپانی اشنایدر در زمینه تولید کالاهای الکتریکی و الکترونیکی مشغول به فعالیت شدند.

پس این سال‌ها اشنایدر بنا به برنامه‌ها واقدامات توسعه پایداری که داشته هر روزه شاهد گسترش شرکت، دفتر مرکزی در فرانسه و نمایندگی اشنایدر در اقصی نقاط جهان بوده است.

امروزه اشنایدر در میان 500 کمپانی مهم در جهان قرار گرفته است و هر روزه نیز بنا به علم و دانش و صنعت جدید از طریق دستیابی به راهبرد توسعه رشد کرده و بر روی صنعت برق، مدیریت انرژی، اتوماسیون و فناوری‌های نوین تمرکز دارد.

نمایدنگی اشنایدر در بیشتر کشورهای دنیا عرضه کنندگان مستقیم کمپانی فرانسوی بزرگ اشنایدر هستند و محصولات تولید شده اشنایدر در زمینه تجهیزات الکتریکی والکترونیکی، موتورهای الکتریکی، تجهیزات تابلو برق، مهندسی برق، تجهیزات تولید و توزیع و انتقال انرژی الکتریکی و دیگر لوازم جانبی برقی را به فروش می‌رسانند.

معتبرترین نمایندگی اشنایدر الکتریک

آشنایی با نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

شرکت اشنایدر الکتریک ایران همچون دیگر نمایندگی اشنایدر در سراسر دنیا از سال 1354 با تأسیس دفتر تله مکانیک ایران حضور خود را در عرصه نمایندگی اشنایدر در زمینه محصولات الکتریکی رسماً اعلام کرد. کمپانی اشنایدر یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تجهیزات الکتریکی در دنیا است که در چندین کشور همچون ایران، هند، اندونزی، لهستان، چین و جمهوری چک نمایندگی دارد.

هر کشور به عنوان نماینده اشنایدر محصولات خاصی را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در ایران شرکت فنی مهندسی صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر شناخته شده و ضمن تولید قطعات الکتریکی تحت نظارت کمپانی بزرگ اشنایدر، عملیات نصب و راه اندازی قطعات و تجهیزات را به کمک نیروی متخصص و کارشناس خود انجام می‌دهد.

نگاهی به تجهیزات تولید شده در نمایندگی اشنایدر الکتریک

گستردگی محصولاتی که توسط نمایندگی اشنایدر در سراسر جهان تولید می‌شود بسیار زیاد است و در تمام محصولاتی که تولید می‌کنند کیفیت و سطح ایمنی کاربران در اولویت کاری آنان قرار می‌گیرد.

اگر بخواهیم محصولات نمایندگی اشنایدر در سراسر دنیا را لیست کنیم بسیار خواهند بود و از طاقت این نوشتار خارج می‌شود.

بر همین اساس به کمک شرکت صنعت روز دو محصول کلید مینیاتوری و کلید هوایی را به عنوان نمونه معرفی کرده و دیگر محصولات تولید شده نمایندگی اشنایدر را در چند دسته خلاصه می‌کنیم:
اتوماسیون ساختمان وسیستم کنترل
محصولات ولتاژ پایین
اتوماسیون صنعتی و کنترل
انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی
قدرت بحرانی، خنک کننده و رک‌ها
و کسب و کارهای کوچک مسکونی

کلید مینیاتوری چیست؟

یکی از ابزارهای اصلی در تابلوهای برق و سیم کشی‌های صنعتی و ساختمانی کلید مینیاتوری می‌باشد.

وظیفه اصلی این ابزار، قطع جریان برق در مواقعی است جریانی بیش از جریان نامی از مدار عبور می‌کند. به عبارتی این کلید از مدار الکتریکی در مقابل جریان غیرمجاز محافظت می‌کند.

کلید مینیاتوری دارای دو جریان اصلی نامی و لحظه‌ای می‌باشد.

جریان نامی همان جریان مجازی است که کلید مینیاتوری تحمل آن را دارد و اگر بیش از آن باشد کلید جریان را قطع می‌کند.

جریان لحظه‌ای آن جریانی است که در کسری از ثانیه کلید مینیاتوری تحمل توان آن را خواهد داشت. طبق استاندارد این مقدار در کلید مینیاتوری سری C60N 6 کیلو آمپر می‌باشد.

کلید هوایی چیست؟

کلید اتوماتیک هوایی اشنایدر معمولاً در ورودی تابلو برق نصب قرار دارد. این کلیدها معمولاً جریان بالایی دارند و برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای خروجی و ورودی را فراهم می‌کنند.

کلید هوایی یکی از انواع کلیدهای فشار ضعیف است که در آمپرهای بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلید هوایی اشنایدر از 630 آمپر تا 6300 آمپر طراحی شده‌اند.

در نمایندگی اشنایدر الکتریک، کلید هوایی در دو سری NT و NW و تولید می‌شوند. به دلیل وجود سیستم اطفای جرقه توسط هوای آزاد، به این کلیدها کلید اتوماتیک هوایی گفته می‌شود.

معتبرترین نمایندگی اشنایدر الکتریک

چگونه با نمایندگی اشنایدر ارتباط بگیریم؟

خرید از برند جهانی اغلب با دغدغه‌هایی همراه است چرا که معمولاً محصولات فیک توسط تولید کنندگان متفرقه نیز در بازار وجود دارند. آنچه که شما را از خرید محصولات برند مطمئن می‌کند خرید مستقیم از خود نمایندگی آن برند در ایران است.

همانگونه که شرح دادیم شرکت فنی مهندسی صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران فعالیت می‌کند.

آسان‌ترین و سریع‌ترین راه دریافت اطلاعات و ارتباط با نمایندگی اشنایدر در ایران از طریق وبسایت صنعت روز(sanatrooz.com) می‌باشد.

شما برای مطالعه و مشاهده محصولات و نکاتی که هنگام نصب و یا خرید محصولات الکتریکی اشنایدر دارید، می‌توانید به آدرس وبسایت شرکت صنعت روز مراجعه کنید و اطلاعات خود را به دست آورید.

اگر زمانی نیاز به راهنمایی‌ها و یا دریافت اطلاعات بیشتری داشتید می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های 02133914574 و 02133914584 تماس بگیرید و با کادر تخصصی نمایندگی اشنایدر صحبت کنید.

تلاش نمایندگی اشنایدر الکتریک بر این اساس است که محصولات اورجینال اشنایدر را به دست مشتریان برسانند تا با کیفیت بالای محصولات‌شان در حس رضایت همراه شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها