گزارش CNN از کابینه بایدن

دادگاه عالی آمریکا تلاش جمهوری خواهان را برای رد نتیجه انتخابات در ایالت پنسیلوانیا نپذیرفت و بایدن در حال تکمیل ترکیب کابینه خود است.
دادگاه عالی آمریکا تلاش جمهوری خواهان را برای رد نتیجه انتخابات در ایالت پنسیلوانیا نپذیرفت و بایدن در حال تکمیل ترکیب کابینه خود است.
کد خبر: ۱۲۹۳۱۵۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا‌و‌سیما، شبکه تلویزیونی سی.ان.ان گزارش داد در حالیکه دادگاه عالی آمریکا تلاش های جمهوری خواهان را برای رد نتیجه انتخابات در ایالت پنسیلوانیا نپذيرفت؛ جو بایدن در حال تکمیل ترکیب کابینه خود است.


آرلت سائنز خبرنگار سی.ان.ان مستقر در ویلمینگتون در ایالت دلاور گفتگو کرد و از او خواست در ارتباط با واکنش بایدن به تصمیم دادگاه عالی آمریکا توضیح دهد.

سائنز گفت تیم جو بایدن رئیس جمهو منتخب آمریکا همواره اعلام کرده است که هیچ گونه چالش حقوقی یا توئیتی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را تغییر نخواهد داد. رأی دادگاه عالی جدیدترین تأییدیه در ارتباط با سخنان تیم بایدن محسوب می شود.

مایک گووین سخنگوی بایدن نيز با صدور بیانیه ای اعلام کرد چندین دادگاه تلاش های پوچ و بی اساس ترامپ و هم پیمانانش را رد کرده اند و اکنون دادگاه عالی نیز در رد این حملات به فرآیند انتخاباتی به این دادگاه ها پیوسته و این انتخابات به پایان رسیده است و او در ماه ژانویه به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد خواهد کرد."

 

آنها همچنان نیم نگاهی به این چالش های حقوقی دارند اما باید این موضوع را نیز مد نظر داشته باشیم که این شکایت ها نتیجه انتخابات را تغییر نمی دهد و چیزی که شاهدش هستیم این است که بایدن در حال پیشبرد فعالیت های خود به همراه تیم انتقالش است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها