مشکلات مربوط به این خودرو به حدی بود که کمپانی آلمانی در نهایت مدیر دپارتمان نرم‌افزار خود را عوض کرد. حال خبر می‌رسد ژرمن‎ها مشکلات مربوط به ID.3 را حل نموده و این محصول استراتژیک را بدون نقص نرم‌افزاری و با تمامی قابلیت‌ها به دست مشتریان اروپایی خواهند رساند.
کد خبر: ۱۲۹۳۱۴۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، هاچبک برقی ID.3 مهم‌ترین خودروی دهه‌های اخیر شرکت فولکس واگن محسوب می‌شود. با وجود این، به نظر می‌رسد روند تبدیل نسخه مفهومی ID.3 به یک مدل تولید انبوه و خیابانی چندان صحیح طی نشده، چرا که چندی پیش مشخص شد نسخه‌های اولیه این خودرو از مشکلات نرم‌افزاری متعددی رنج می‌برند.
 
دردسرهای نرم افزاری خودروی فولکس واگن ID.3+عکس

با وجود این مشکلات، فولکس واگن به تولید ID.3 پافشاری داشت و حتی سفارشات اولیه خود را با غیرفعال کردن برخی قابلیت‌ها تحویلِ مشتریان داد. مشکلات مربوط به این خودرو به حدی بود که کمپانی آلمانی در نهایت مدیر دپارتمان نرم‌افزار خود را عوض کرد. حال خبر می‌رسد ژرمن‎ها مشکلات مربوط به ID.3 را حل نموده و این محصول استراتژیک را بدون نقص نرم‌افزاری و با تمامی قابلیت‌ها به دست مشتریان اروپایی خواهند رساند.
 
دردسرهای نرم افزاری خودروی فولکس واگن ID.3+عکس

به گفته یکی از سخنگویان فولکس واگن، مدل‌های قبلی که به خریداران تحویل داده شده‌اند، با صدور فراخوان رفع عیب می‌شوند. سیستم هداپ دیسپلی مبتنی بر واقعیت افزوده جزو مواردی است که با این فراخوان به ID.3 اضافه یا به عبارت بهتر قفل‌گشایی خواهد شد. شاید بدانید این سیستم علایم مسیریابی را طوری منعکس می‌کند که گویی آنها روی سطح مسیر پیش رو قرار دارند.
از آنجایی که آپدیت نرم‌افزاری فولکس واگن برای ID.3 حجم بالایی دارد، انتظار می‌رود مدل‌های مشمول فراخوان یک شب را در نمایندگی‌ها یا کارگاه‌های کمپانی سپری کنند. برای جبران این مساله، فولکس واگن به نخستین گروه از دارندگان ID.3 مشوق‌هایی مثل اقساط ماهانه کمتر را پیشنهاد خواهد کرد.
 
دردسرهای نرم افزاری خودروی فولکس واگن ID.3+عکس

فولکس واگن در این باره گفته:
«ما با گروه نخست از خریداران دیدیم که آنها نسبت به خودروی خود افتخار نموده و نقش سفیران برند را بر عهده دارند. هر چه ما بتوانیم رضایت این دسته را بیشتر جلب کنیم، احتمال اینکه آنها این خودرو را به دوستان و آشنایان خود توصیه کنند، افزایش پیدا خواهد کرد.»
 
دردسرهای نرم افزاری خودروی فولکس واگن ID.3+عکس

شایان ذکر است ID.3 به علت ابعاد کوچک خود در ایالات متحده به فروش نخواهد رسید؛ در عوض فولکس واگن مدل بزرگ‎تر ID.4 را که در چاتانوگای (Chattanooga) تنسی تولید خواهد شد، راهی بازار این کشور خواهد نمود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها