فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ۲ نفر از ماموران یگان امداد شهرستان کوار هنگام انجام وظیفه و رسیدگی به یک درگیری خانوادگی به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۱۲۹۰۴۵۰
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایسنا، سردار رهام بخش حبیبی شنبه ۸ آذر به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز، در پی اعلام وقوع یک درگیری خانوادگی در محدوده مسکن مهر شهرستان کوار، ماموران یگان امداد به محل اعزام می‌شوند.
 
شهادت ۲ مامور یگان امداد فارس/ دستگیری ضارب
وی با یادآوری اینکه در تحقیقات مشخص می‌شود که نوجوان ۱۷ ساله‌ای با خانواده خود درگیر شده است، گفت: هنگامی که ماموران قصد ورود به منزل و دستگیری این نوجوان را داشتند ناگهان این فرد با اسلحه شکاری پدرش، به سمت ماموران تیراندازی کرده و ۲ تن از ماموران را شهید می‌کند.
حبیبی خاطرنشان کرد: بلافاصله با عکس‌العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شده و برای مداوا راهی بیمارستان می‌شود.
فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در این حادثه، سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی به شهادت رسیدند، شهادت آنان را تبریک و تسلیت گفت و افزود: کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند/
حبیبی خاطرنشان کرد که پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها