در حال حاضر با یک اقتصاد تورمی در تمامی ارکان و عرصه ها و کالاها و خدمات آن مواجه هستیم. این تورم موجب شده است که تمامی بازارهای اقتصادی ایران تحت تاثیر آن قرار بگیرند و تقریباً در همه آنها شاهد افزایش چشمگیری در قیمت‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۲۸۶۰۲۳

در این بین برای خرید ماشین نیز باید قیمتی چند برابر گذشته پرداخت نمود.

خرید ماشین از تولید کننده‌های چشم بادامی  با ۷۰۰ میلیون

اما به هر حال می‌توان در همین شرایط نیز برای خرید ماشین گزینه بهتر را در بین تمامی خودروهای محدوده قیمتی خاص مورد نظر خودتان پیدا کنید. ما در این نوشتار کوتاه قصد داریم درباره خرید ماشین چینی با ۷۰۰ میلیون 3 ماشین مختلف را معرفی کنیم و مشخصات هر یک تا حدودی بررسی می‌شود.

 هایما اس ۷ توربو اتوماتیک مدل ۹۷ - محدوده قیمتی 650 میلیون تومان

 در سال ۱۳۹۴ خودروی هایما وارد کشور ایران شد و شرکت ایران خودرو مونتاژ و عرضه آن را در ایران آغاز کرد البته مونتاژ خودرو هایما معمولی فقط تا سال ۱۳۹۷ ادامه پیدا کرد و بعد از آن هایما اس۷ توربو جایگزین آن شد.

 اگر قصد خرید ماشین هایما اس۷ توربو را دارید، بهتر است از مشخصات آن اطلاعاتی کسب کنید. امکانات رفاهی مناسبی مانند صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی به همراه چهار عدد بلندگو و کارت SD و بلوتوث، روکش چرمی صندلی‌ها، کروز کنترل، سانروف برقی، صندلی ۴ حرکته دستی شاگرد و صندلی ۸ حرکته برقی گرمکن دار برای راننده تنها بخشی از امکانات رفاهی این مدل هایما هستند.

 این خودرو از نظر فنی موتور ۴ سیلندری دارد که توان تولید ۱۷۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. شتاب صفر تا صد خودرو حدود 10.5 ثانیه را ثبت کرده است و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل 8.8 لیتر برای هر صد کیلومتر مسافت است. از امکانات ایمنی قابل قبول ان می‌توان به دوربین عقب، حسگر دنده عقب، سیستم کنترل پایداری و 4عدد کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو اشاره کرد. از محاسن قابل توجه این خودرو ظرفیت قابل قبول آن برای 5 نفر سرنشین بزرگسال است که خودرو را تبدیل به خودرویی مناسب سفر و خانواده می‌کند. اما از معایب آن نیز که باید موقع خرید ماشین در نظر داشت، پدال ترمز آن است که نیاز به فشاری بیش از اندازه برای عملکرد بهتر دارد. همچنین باید عدم دید کافی به اطراف خودرو هم اضافه کرد که علت آن نوع طراحی بدنه خودرو است.

 جک s۵ اتوماتیک مدل ۹۷ - محدوده قیمتی 600 میلیون

 این شاسی بلند اواخر سال ۱۳۹۳ وارد ایران شد. طراحی خودرو کاملا اسپرت است و طرحی مدرن را ایجاد کرده است. اگر خانواده پرجمعیتی دارید خرید ماشین جک s۵ اتوماتیک می‌تواند گزینه خوبی باشد.

خرید ماشین از تولید کننده‌های چشم بادامی  با ۷۰۰ میلیون

امکانات رفاهی مناسب مانند استارت و ورود بدون کلید، دوربین عقب، مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی دو حالته، صندلی برقی ۶ حالته راننده، روکش چرمی صندلی‌ها و... بخشی از این امکانات هستند. همچنین از نظر ایمنی می‌توان به ۵ ستاره ایمنی موسسه CNCAP اشاره کرد.

در کنار این موارد ترمز کمکی، 4 عدد کیسه هواف حسگر فشار باد تایر، ترمز  ABS و ترمز EBD از امکانات ایمنی ان هستند.

اگر قصد خرید ماشین جک اس5 اتوماتیک دارید، می‌توانید روی حداکثر سرعت 180 کیلومتری آن حساب کنید. موتور 4 سیلندری خودرو توان تولید 174 اسب بخار و 265 نیوتن متر گشتاور دارد.

شتاب خودرو از حالت صفر تا صد کیلومتر حدود 10.5 ثانیه است و مصرف سوخت ترکیبی این مدل جک حدود 7.7 لیتر برای هر صد کیلومتر مسافت است که با توجه به حجم یک کراس اوور مصرف کم و بهینه محسوب می‌شود.

بی وای دی اس۶ اتوماتیک مدل 97 - محدوده قیمتی ۷۱۰ میلیون تومان

یکی از خودروهای چینی جذاب با امکانات متنوع و رنگارنگ را می‌توان بی وای دی دانست. این خودرو طی سال‌های ۱۳95 تا ۱۳۹۸ توسط شرکت کارمانیا در ایران مونتاژ و عرضه شد.

خرید ماشین از تولید کننده‌های چشم بادامی  با ۷۰۰ میلیون

همچنین کراس‌اور خوشنام چینی برندی معتبر در عرضه خودرو سازی شناخته می‌شود. یکی از نکات جالب این خودرو شباهت آن به نسل دوم لکسوسRX است. البته تفاوت های جزئی در دریچه هوا و پنل میانی داشبورد آن دیده می‌شود. ولی به هر حال داشتن دکمه های فراوان آن شباهت زیادی به شاسی بلند لوکس ژاپنی لکسوس دارد.

نکته جالب توجه دیگر را می‌توان کیفیت بالای مواد و متریال به کار رفته در نمونه مونتاژی آن که توسط شرکت کارمانیا تولید می‌شود، دانست. این شرکت برخلاف بسیاری شرکت‌های مونتاژی سعی نموده که کیفیت قطعات و مواد به کار رفته در خودرو را مانند نسخه اصلی آن حفظ کند.

از امکانات رفاهی آن می‌توان به سانروف، صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی، سنسور پارک جلو و عقب، اتولایت، دیلایت و غیره اشاره کرد. همچنین ابعاد بزرگ خودرو موجب می‌شود که خانواده های پرجمعیت به راحتی با آن به سفر بروند. موتور خودرو نیز توان تولید ۱۶۰ اسب بخار و ۲۲۹ نیوتن متر گشتاور دارد  و مصرف سوخت ترکیبی آن حدود 10 لیتر است که البته با توجه به ابعاد آن مصرف بالایی نمی‌باشد.

در کنار این مزایا باید موقع خرید ماشین به معایب آن هم توجه داشت. نداشتن سیستم کنترل پایداری موجب شده که امنیت خودرو تا حدودی کاهش یابد. اما اگر قصد خرید ماشین بی وای دی اس6 را دارید، می‌توانید باتوجه به کابین بزرگ و صندلی‌های راحت آن تجربه سفری خوشایند داشته باشید.

خرید ماشین از تولید کننده‌های چشم بادامی  با ۷۰۰ میلیون

خرید ماشین مطمئن و با گارانتی از همراه مکانیک

اگر شما هم قصد خرید ماشین را دارید می توانید به راحتی و بدون دردسر ریسک‌های خرید خود را کاهش داده و بهترین گزینه را برای خرید خود انتخاب نمایید برای آن که با دلالان خودرو و یا فروشندگان متعدد روبرو نشویم می توانید به راحتی به وبسایت همراه مکانیک به آدرس: 
https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کرده و درخواست خرید خود را ثبت نمایید.

کارشناسان همراه مکانیک در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و ضمن ارائه مشاوره برای خرید شما گزینه های مناسبی را مطرح خواهند کرد.

خرید از همراه مکانیک مزایای بسیاری دارد که برخی از آنها عبارتند از:

- ضمانت ۷ روزه پرداخت خسارت برای خرید خودرو

- عدم نیاز تماس با فروشندگان

- پیدا کردن خودروی مورد نظر شما از تمام بازارهای سراسر کشور

- ارائه خدمات مختلف ویژه خانم ها برای خرید خودرو، مثل اینکه هر کسی را برای بازدید از خودرو به منزلشان راه ندهند

- مخصوص افراد پرمشغله که وقت کافی برای خرید خودرو ندارند

پس همین الان وارد سایت همراه مکانیک شوید و درخواست خرید سفارشی ماشین آینده خود را ثبت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها