سفر مجردی پر از تجربیات ارزشمندی است که بهای آن بسیار ارزان است. تجربیاتی که در سفر مجردی به دست می‌آورید هرگز در سفرهای دست جمعی نمی‌توانید تجربه کنید.
کد خبر: ۱۲۸۵۵۸۸

اگر مقصد سفرتان آنتالیا است پس شک نکنید قرار است از لحظه‌ی شروع تا پایان سفر به شما خوش بگذرد.

گزارشی از تجربیات سفر به آنتالیا

تفریحات آنتالیا برای مجردان چه پسر و چه دختر فراوان است. کافی است فقط به چندتا نکته مهم در این سفر تنهایی دقت کنید.

اول اینکه اگر شما برایتان حجاب مهم است پس در انتخاب هتل در آنتالیا دقت کنید از هتل‌هایی که نزدیک به دریا هستند و یا پارک آبی دارند اتاق انتخاب نکنید. هتل‌های مرکز شهر آنتالیا را برای اقامت چند روزه تان انتخاب کنید.

دومین نکته، حتما زمان رزرو تور آنتالیا از زیما سفر به اینکه هتل ترنسفر دارد دقت کنید.(ترنسفر همان استقبال فرودگاهی است.) اگر هتلی که انتخاب کردید ترنسفر نداشت از جلوی فرودگاه آدرس هتل را در اپلیکیشن مسیریاب خود بزنید و آدرس دقیق هتل را به مینی بوس یا اتوبوس‌هایی که آنجا هستند بدهید تا شما را برسانند.

تاکسی در آنتالیا بسیار هزینه‌ زیادی را درخواست می‌کند پس به این موضوع خیلی توجه داشته باشید. حتما برای دیدن جاذبه‌های گردشگری آنتالیا از همین ایران برنامه ریزی کنید و با آژانس هواپیمایی زیما سفر در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنند و با قیمت‌های تفریحات در آنتالیا آشنا کنند. چون در هتل تور لیدر یا افراد دیگری هستند که با قیمت بیشتری شما را به آن تفریحات خواهند برد. حواستان به جاذبه‌های طبیعی آنتالیا باشد. در ادامه شما را با تفریحات هیجان انگیز مجردی در آنتالیا آشنا می‌کنم.

تفریحات هتل در آنتالیا

انتخاب هتل در آنتالیا تاثیر به سزایی در میزان خوش گذرانی شما در ترکیه دارد. اگر یک هتل پنج ستاره که پارک آبی و شهربازی دارد را رزرو کرده باشید با هتلی که فقط استخر دارد را انتخاب کرده باشید خیلی تفاوت وجود دارد. شما به عنوان فردی تنها در آنتالیا می‌توانید در همان هتل از خدمات هتل‌تان استفاده کنید و پارک آبی و شهربازی را در هر زمان که دوست داشته باشید بروید. گشت و گذار در هتل می‌تواند تمام روزهای شما را پر کند که من اصلا پیشنهاد نمی‌کنم که از هتل بیرون نروید. چرا که گشتن ساحل و رفتن به دریا و همچنین رافتینگ در رودخانه‌های مواج آنتالیا جزو هیجان انگیزترین قسمت‌های سفرتان خواهد شد.

گزارشی از تجربیات سفر به آنتالیا

تفریحات شبانه آنتالیا

امنیت آنتالیا فوق العاده است و فکر نکنید چون تنها هستید پس نباید شب‌ها بیرون بروید و در هتل بمانید. تفریحات شبانه آنتالیا را دست کم نگرید.

این فقط شما نیستید که شب از هتل خارج می‌شود و می‌خواهد خوش گذرانی کند. بلکه اکثر توریست‌ها بیشتر شب‌ها را برای خوش گذرانی انتخاب می‌کنند.

علاقه شما برای تفریحات در آنتالیا چیست؟ اگر به رقص و پایکوبی علاقه مندید که کلاب‌های آنتالیا با گرفتن ورودی از شما شبی فراموش نشدنی را برایتان رقم خواهند زد یکی از این کلاب‌ها آپ شات بار است که شادترین شب زندگیتان در آنتالیا را برایتان رقم خواهد زد اما نه اگر آرمش و مدیتیشن در شب برایتان خوب است پس چی از رفتن به دریا و نشستن در ساحل بهتر؟ خودتان را به خوردن یک نوشیدنی و گوش دادن به موسیقی آرامش بخش ساحل دعوت کنید.

یکی دیگر از تفریحات شبانه در آنتالیا رفتن به شهربازی و بالا بردن آدرنالین خونتان است. که همه‌ی این تفریحات شبانه بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد.

رفتن به جاذبه های طبیعی آنتالیا

به بخش آخر مقاله رسیدیم و از همه‌ی تفریحاتی که به عنوان یک مجرد می‌توانید در آنتالیا داشته باشید صحبت کردیم اما به عنوان نکته آخر، آنتالیا شهری با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی زیادی است که خیلی از گردشگران از آن بی خبر هستند و فکر می‌کنند تمامی به آنتالیا رفتن یعنی گشتن در هتل و پارک آبی و کلاب، اما مکان‌های تاریخی آن ارزش رفتند را دارند و شما را با بخش ویژه‌ای از سفر آشنا می‌کنند.

برج ساعت آنتالیا، بندر قلعه کاله ایچی، حمام رومی‌ها و موزه‌های آنتالیا واقعا زیبا است. اگر می‌خواهید که بیشتر با مکان‌های تاریخی آنتالیا آشنا شوید پس آدرس اینترنتی http://www.zima.ir/ را در گوگل سرچ کنید و اطلاعات خود را درباره این مکان ها بیشتر کنید.

گزارشی از تجربیات سفر به آنتالیا

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها