فرمانده ستاد مقابله با کرونا در پایتخت:

شرایط سختی را در تهران انتظار داریم

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در پایتخت گفت: در تهران شرایط کاملا متفاوت و سخت تری را انتظار داریم.
کد خبر: ۱۲۸۳۲۱۶

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، دکتر علیرضا زالی در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت محور پلیس پایتخت که پیش از ظهر امروز در مقر فاتب برگزار شد، گفت: امروز پلیس کمک و همراهی خوبی با مدافعان سلامت و در بحث مقابله و مبارزه با کرونا داشته است و ما از آنها تشکر می کنیم. ما برای کاهش کرونا و مقابله با آن راهی به جز رعایت پروتکل ها و عمل به شیوه نامه های بهداشتی نداریم و همه باید این موارد را رعایت کنیم.

وی با بیان اینکه راهبرد نوین مدیریتی در ستاد مقابله با کرونا تهران اقدامات هوشمندانه و تلفیق اقدامات سلبی و ایجابی است، گفت: نزدیک به ۳۷۰ هزار تذکر لسانی نشان دهنده همین راهبرد اجتماعی پلیس است، اما اگر برخی از افراد نخواهند پروتکل ها را رعایت کرده یا دست به اقدامات لجبازانه بزنند، برخوردهای سلبی نیز در دستور کار قرار دارد.

زالی با بیان اینکه شرایط در تهران کاملا متفاوت است، گفت: ما شرایط سختی را در تهران در انتظار داریم. البته شرایط تهران نیز بسیار متفاوت است. به عنوان مثال ۴۸۰ هزار واحد صنفی در سامانه وزارت بهداشت در تهران ثبت نام کردند که فاصله ما با استان دوم بسیار بالاست؛ چرا که دومین استان در کشور حدود ۱۵۰ هزار واحد صنفی را ثبت کرده است.

زالی با بیان اینکه امروز خواست و مطالبه مردم استفاده از ابزارهای انتظامی است، گفت: طبق آخرین نظرسنجی که انجام شده است در بحث برخورد با افرادی که پروتکل ها را رعایت نکنند و لجاجت داشته باشند، نظر مردم بر این است که باید با قاطعیت با آنان برخورد شود و مردم نیز با این طرح پلیس همراه خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها