اپل به تازگی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ همراه با سیستم شارژ بی‌سیم جدید «مگ سیف» رونمایی کرده و به نظر می‌رسد قاب بعدی این محصولات قادر به شارژ ایرپاد باشد.
اپل به تازگی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ همراه با سیستم شارژ بی‌سیم جدید «مگ سیف» رونمایی کرده و به نظر می‌رسد قاب بعدی این محصولات قادر به شارژ ایرپاد باشد.
کد خبر: ۱۲۸۱۵۳۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،پتنت اخیر اپل نشان می‌دهد که این کمپانی تولید یک قاب با استایل فولیو را مدنظر قرار داده که دارای فناوری مگ سیف است. آهنربای موجود در این قاب امکان شارژ بی‌سیم دستگاه توسط آداپتور مگ سیف را فراهم می‌کند.

یکی از موارد جالب در این طراحی، وجود دو شکاف برای قرارگیری ایرپاد و شارژ آن‌ها توسط این قاب است. با توجه به این موضوع، زمانی که از خانه خارج شوید، در کنار گوشی خود به هدفون بی‌سیم با شارژ کامل نیز دسترسی خواهید داشت.

در طراحی منتشر شده شاهد محلی برای قرارگیری باتری نیز هستیم، بنابراین علاوه بر کیس، یک باتری جداگانه نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اولین باری نیست که شاهد چنین موضوعی هستیم و در گذشته نیز این غول دنیای فناوری باتری و قاب را برای گوشی‌های سری آیفون ۱۱ و محصولات قدیمی‌تر خود ترکیب کرده است.

قاب مگ سیف

در اسناد مربوط به این پتنت شاهد یک طراحی کیس با مگ سیف برای آیپد نیز هستیم، بنابراین احتمالا در آینده کاربران تبلت اپل نیز به این فناوری دست پیدا خواهند کرد. در حال حاضر این شرکت اشاره‌ای به این موضوع نکرده، اما چنین رویکردی منطقی به نظر می‌رسد.

اگرچه عرضه یک قاب با امکان شارژ ایرپاد ایده جذاب و کاربردی به نظر می‌رسد، اما تمام پتنت‌ها وارد دنیای واقعی نمی‌شوند. پتنت جدید نشان می‌دهد که اپل چنین قابی را مدنظر دارد، با این حال شاید هنوز به صورت کامل آماده نشده و در آینده نزدیک وارد بازار نشود.

پیش فروش گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو به تازگی آغاز شده اما علاقه‌مندان به آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی باید تا تاریخ ۱۶ آبان و شروع پیش فروش آن‌ها صبر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها