اگر در یک نگاه بخواهیم به سبک زندگی یک فرد نگاه کنیم، پوست وی با ما صحبت خواهد کرد. از قدیم می گفتند پوست مرد باید زخیم باشد. و مایه ی مباهات می دانستند.
کد خبر: ۱۲۸۱۴۸۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویرگول ،در حال حاضر، سلیقه ی جامعه عوض شده است. در هر کار یا صنعتی که بخواهید فعالیت داشته باشید،باید دستکش ایمنی همراه داشته باشید. اگر بخواهیم جزئی تر بیان کنیم، دستکش ایمنی از آشپزخانه و هنگام کار با ظروف داغ تا دستکش ضد برش هنگام کارهای صنعتی برای همه کاربرد خواهد داشت.

در مورد استفاده از دستکش ایمنی، تردید به دل راه ندهید. این که زنان اینقدر به دستکش کار علاقه مند هستند، نشان از هوش بالای آنهاست. نکته ای است که شاید زنان بیشتر از مردها متوجه هستند و در این مورد هوشمند بوده اند. دستکش کار تقریبا جلوی همه نوع آسیب پذیری پوستی، اعم از زخم، بریدگی و مواد شیمیایی را می گیرد.

 

چرا دستکش ایمنی را دوست ندارند؟

هنر دست چیزی است که افراد می پندارند دستکش ایمنی می تواند جلوی آن را بگیرد. دستکش کاری که از تسلط شما بکاهد، بدون شک در انتخاب دستکش ایمنی اشتباه کرده اید. دستکش کار نه باید آنقدر گشاد باشد که نتوانید اجسام را به درستی در دست بگیرید و نه آنقدر تنگ باشد که از پاره شدن آن بترسید.

دستکش کار پرطرفدار

دستکش لاتکس که در شروع همه گیری کرونا محو شده بود و به هرجا که سر میزدید وجود نداشت یک دستکش ایمنی نازک است. این نوع دستکش کار برای کارهای آزمایشگاهی و میکروبی مناسب تر است. دستکش جوشکاری تا حدودی آستین دارد، مدل بعدی دستکش کار است که سعی می کند تماما جلوی تماس جرقه ها و ریز فلزات داغ با پوست را بگیرد.

 

دستکش ایمنی برای برشکاری

دستکش ایمنی بعدی دستکش ضد برش است که توانسته با جنس منحصر به فرد خود مسیر خود را از سایر دستکش های کار جدا کند. شاید اسید بتواند ضربات جبران ناپذیری بزند ولی جلوتر از همه ی اینها خطری است که بتواند به جز پوست، استخوان را هم تهدید کند. هیچ کس دوست ندارد یکی از انگشتان خودش را در حین کار صنعتی از دست بدهد. این لطمه ی جبران ناپذیر هیچ فردی به هیچ قیمتی نخواهد پذیرفت.

 

دستکش ایمنی ضد برش وظیفه دارد که جلوی چنین اتفاقاتی را بگیرد. اگر در کارهای که با برش و سایش چوب، سنگ و فلز سروکار دارید حتما باید از این دستکش های ضد برش استفاده کنید. دستکش ضد برش از پارچه های ضخیم، لاستیک، لاتکس و حتی در مواردی از فلزات ساخته می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد. فشرده بودن مواد سازنده در طراحی دستکش ضد برش می تواند بسیار تاثیر گذار و حیاتی باشد. تولید این دستکش های ایمنی کاری است که از دست هر سازنده ای ساخته نیست و دانش خاص خود را می طلبد. یونکس تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی، کفش، لباس و دستکش کار در ایران، در شرایطی که تولید تقریبا در توقف است توانسته موفقیت های زیادی به دست آورد و از ایرانیان زحمت کش حمایت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها