کد خبر: ۱۲۸۱۳۵۰
شما برای خرید یک پیانوی دیجیتال با کیفیت نیاز به دانستن نیاز ها، توانایی ها، بودجه و بسیاری موارد دیگر خواهید داشت. پیانوهای دیجیتال دارای مشخصات فنی متفاوتی می باشند، برخی دارای یک پدال به صورت جدا و برخی دارای سه پدال به صورت یکپارچه می باشند. شما باید قبل از خرید ویژگی های مختلفی را در نظر داشته باشید، بعنوان مثال موتور صدا، خروجی اسپیکر، تعداد پدال، پلیفونی ، امکان ضبط، ورودی AUX، کیفیت کلاویه ها و پوشش آن ها، برند، افکت و موارد دیگر از جمله مهمترین عوامل در خرید شما محسوب می شوند.
 
چگونه خرید اینترنتی مطمئن و راحتی داشته باشیم؟

از جمله مهمترین عوامل  در خرید یک پیانوی دیجیتال می توان به برند معتبر، کیفیت، مهلت تست هفت روزه، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش مناسب اشاره کرد. وقتی یک فروشگاه اینترنتی دارای خدمات ذکر شده را در اختیار شما قرار می دهد، فروشگاه معتبر و ایمنی برای خرید کالای شما به حساب می آید. در بین برند های مختلف پیانوی دیجیتال، برند های Yamaha ، Korg ، Roland  و Dexibell جزو بهترین برند ها برای خرید به شمار می روند. در این بین برند های Yamaha و Korg ، کیفیت بالا، رزونانس صدایی شفاف و امکانات مختلفی از جمله صدای پیانوهای مختلف، پلیفونی مناسب، خروجی اسپیکر و کیفیت صدای عالی را در یک کابینت زیبا با بهترین طراحی و ساخت قرار داده اند. این دو برند با مدل های مختلف بر اساس سطح نوازندگی شما ( مبتدی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای) تمام نیاز های پیانیست های مبتدی و حرفه ای را بر طرف می کنند.
 
چرا برخی از پیانوهای دیجیتال صدای بهتری نسبت به مدل های دیگر دارند؟
 
کیفیت صدای یک پیانوی دیجیتال مهمترین ویژگی یک پیانو به شمار می رود که دو عامل اصلی برای تعیین این کیفیت وجود دارد:
 
1.   موتور صدا: مهمترین عامل در کیفیت افکت های پیانو و خروجی صدای آن، موتور صدای پیانوی شماست.
 
2.   میزان قدرت اسپیکر ها: علاوه بر موتور صدا، کیفیت اسپیکر ها و قدرت آمپلی فایر، در داشتن صدایی با کیفیت و شفاف تاثیر بسزایی دارد.
 
برند Yamaha و Korg با بهره مندی از بهترین موتور صدا و خروجی اسپیکر توانسته نیاز های نوازندگان مختلف را بر طرف کند. پیانوهای سری YDP کمپانی Yamaha دارای پلیفونی 192 و خروجی اسپیکری مناسب برای نوزاندگان مبتدی و نیمه حرفه ای هستند، در صورتی که سری CLP این کمپانی دارای پلیفونی 256 ، خروجی اسپیکر و موتور صدایی قوی تر و همینطور کیفیت افکت و صدایی به مراتب بهتر از سری YDP می باشد. از جمله پیانوهای با کیفیت برند Korg نیز مدل LP-380 با 36 صدای پیانوی مختلف، خروجی اسپیکر مناسب و موتور صدای قدرتمند از جمله پیانوهای مناسب برای افراد مبتدی تا نیمه حرفه ای بوده و مدل های C1 و G1 نیز از جمله پیانو های حرفه ای این کمپانی می باشد. هر دو این برند از جمله بهترین برند های ساخت پیانو در ژاپن به شمار می روند.
 
چگونه خرید اینترنتی مطمئن و راحتی داشته باشیم؟

نحوه پرداخت و ارسال پیانو
 
فروشگاه های دارای نماد الکترونیک از جمله بهترین گزینه ها برای خرید آنلاین پیانوی دیجیتال به شمار می روند. یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ارائه بهترین کیفیت، گارانتی معتبر ، اصالت کالا و مهلت تست 7 روزه، فروشگاه اینترنتی سازکالا است. این فروشگاه برای مشتریان تهران و شهرستان خود امکان مرجوعی به دلیل نقص فنی را فراهم کرده که این امر باعث می شود تا نوازندگان مبتدی و حرفه ای از خرید خود مطمئن باشند. همچنین این فروشگاه اینترنتی امکان پرداخت در محل را برای مشتریان تهران و فروش اقساطی برای سراسر ایران را در نظر گرفته است، پس می توانید بعد از، نصب پیانو و دریافت کارت گارانتی و فاکتور اقدام به پرداخت نمایید.
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت سازکالا به نشانی www.sazkala.com مراجعه نمایید و یا با شماره 02154772 تماس حاصل نمایید و از کارشناسان مجرب سازکالا مشاوره تخصصی رایگان بخواهید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها