اپل  در مراسم خود از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.
اپل در مراسم خود از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرد که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند و با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند.
کد خبر: ۱۲۸۰۳۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو،در این مراسم شاهد رونمایی از ۴ گوشی هوشمند جدید اپل شامل آیفون ۱۲ مینی به همراه آیفون ۱۲ و نسخه‌های پرو و پرو مکس بودیم. تمام این گوشی‌ها به نمایشگر OLED مجهز شده‌اند و از شبکه 5G بهره می‌برند، با این حال اندازه نمایشگر و سیستم دوربین آن‌ها متفاوت است.

آیفون ۱۲ مینی به عنوان ارزان‌ترین عضو این خانواده با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمت پایه برابر با ۶۹۹ دلار دارد و برادر بزرگتر آن یعنی آیفون ۱۲ با قیمت پایه ۷۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. آیفون ۱۲ مینی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار به فروش می‌رسد و آیفون ۱۲ با این میزان حافظه داخلی به ترتیب قیمتی برابر ۸۴۹ و ۹۴۹ دلار دارد.

پیش فروش آیفون ۱۲ از تاریخ ۲۵ مهر ماه آغاز شده و از تاریخ ۲ آبان در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. پیش فروش نسخه مینی از تاریخ ۱۶ آبان آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۳ آبان وارد فروشگاه‌ها خواهد شد.

آیفون ۱۲

آیفون ۱۲ پرو در نسخه پایه مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد و نسخه پرو مکس نیز قیمتی برابر ۱۰۹۹ دلار دارد. آیفون ۱۲ پرو در نسخه‌های مجهز به ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب قیمتی برابر ۱۱۴۹ و ۱۳۴۹ دلار دارد و برادر بزرگتر آن با این میزان حافظه‌های داخلی به ترتیب با قیمت ۱۲۴۹ و ۱۴۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

پیش فروش آیفون ۱۲ پرو از تاریخ ۲۵ مهر ماه آغاز شده و در تاریخ ۲ آبان در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پیش فروش نسخه پرو مکس از تاریخ ۱۶ آبان شروع می‌شود و کاربران در تاریخ ۲۳ آبان به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها