فرمانده نیروی انتظامی:

زائران به سمت مرزها نروند

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ‌گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرزها بسته است‌؛ زائران اربعین حسینی به سمت مرزها نروند چرا که با ممانعت مأموران مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۷۷۸۲۰

به گزارش جام جم آنلاین از فارس،‌ سردار حسین اشتری در خصوص حضور مردم در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی (ع) گفت: هر ساله این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار می شد، این در حالی است که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرزها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آنها صورت نمی گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا، این توفیق نصیب ما شود تا در سال های آینده خدمتگزار زائران ابا عبدالله الحسین (ع) باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: توصیه ما این است که زائران محترم به سمت مرزها نیایند چرا که با ممانعت همکاران ما در نیروی انتظامی مواجه می شوند؛ البته بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و اعلام رسمی برگزار نشدن مراسم راهپیمایی اربعین حسینی بحمدالله مردم همکاری خوبی داشتند و هیچ گونه ترددی در مرزها صورت نگرفته است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به درگیری اخیر بین دو کشور آذربایجان و ارمنستان اشاره و خاطر نشان کرد: این مسئله مربوط به حوزه دیپلماسی کشور است البته ما موافق صلح هستیم و امیدواریم با حل اختلافات شاهد این گونه اتفاقات نباشیم؛ در حال حاضر حراست از مرزهای ما با قوت انجام می شود و این درگیری ها نیز هر چه زودتر خاتمه می یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها