با هوشمندترین صفحه شطرنج جهان Square Off به صورت آنلاین بازی کرده و حریفان خود در سراسر جهان را به چالش بکشید.
کد خبر: ۱۲۷۲۹۸۱


این مجموعه کامل از ست بازی شطرنج، با بهره گیری از هوش مصنوعی حرکات صحیح را تشخیص داده و بدون دخالت دست کاربر ، مهره ها را حرکت داده و همانند یک مربی شما را در رسیدن به مهارتهای لازم در کسب موفقیت یاری می کند. این سیستم جادویی از دو بازوی مکانیکی و مغناطیسی تشکیل یافته تا مهره ها را بدون دخالت دست کاربر جابجا کرده و هیجان بازی را چندین برابر کند. طراحان این شطرنج جادویی اعلام کردند که هوش مصنوعی حرکات موردنظر کاربر را تشخیص داده و بدون دخالت دست کاربر و به صورت کاملا خودکار و جادویی مهره ها را حرکت می دهد.

کاربران می توانند به صورت انلاین با دوستان و حتی حریفان خود وارد بازی شده و مهره های جادویی این شطرنج را بدون دخالت دست خود تکان دهند. برای بهره گیری از این سیستم کاربران باید اپلیکیشن این شطرنج هوشمند را در تلفن همراه خود نصب کرده و از طریق بلوتوث به ان متصل شوند. به محض آغاز بازی به صورت انلاین، مهره های این شطرنج حرکات موردنظر کاربر را آنالیز کرده و به حرکت درمی آیند. به این ترتیب شما می توانید با کمک این فناوری با هر فردی در سراسر جهان بازی شطرنج انجام داده و از طریق بلوتوث و بدون دخالت هیچ نیروی انسانی، به صورت خودکار و مغناطیسی مهره ها را حرکت داده و با این اقدام هیجان بازی شطرنج را چندین برابر کنند.


اما این فناوری هوشمند تنها برای بازی آنلاین طراحی نشده است؛ چرا که کاربران میتوانند در مراحل مقدماتی و حتی پیشرفته و بدون حضور یک حریف واقعی، به صورت مجازی با این فناوری بازی کرده و از این طریق مهارتهای لازم برای ورود به دوره های پیشرفته و فوق پیشرفته را کسب کنند. در حقیقت این فناوری می تواند برای افراد نوآموز همانند یک مربی ماهر عمل کرده و انها را در رسیدن به موفقیت یاری کند.
باتری این فناوری جادویی قابل شارژ است که با هر بار شارژ شدن به صورت کامل، ۳۰ بازی را انجام می دهد.
برای خرید این صفحه شطرنج هوشمند می توانید به وب سایتهای عمومی مراجعه کرده و این فناوری جادویی را با قیمتی برابر ۱۹۹ دلار پیش خرید کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها