در حالی که طی هفته های اخیر رژیم صهیونیستی تحرکات خود در مرز با لبنان را شدت بخشیده بود و دولت و مردم این کشور را به حمله نظامی تهدید می‌کرد ، یک منبع نظامی رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در عقب نشینی آشکار اعلام کرد که که این رژیم در حال حاضر دنبال درگیری با حزب الله لبنان نیست .
کد خبر: ۱۲۷۲۷۶۹
 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، این منبع که نامش از سوی الجزیره اعلام نشد در عین حال ادعای مقامات این رژیم را تکرار کرد و گفت که اولویت ما جلوگیری از حضور نظامی ایران در سوریه است .
 
وی  به شبکه الجزیره قطر همچنین گفته که هدف ما وارد کردن ضربه به حزب الله و یا لبنان نیست و به دنبال حمله پیشگیرانه علیه حزب الله و دولت لبنان هم نیستیم.
 
او لشکر کشی به مرزهای لبنان را شرایط اضطراری خواند و ادعا کرد که این وضعیت مادامی که نیاز باشد ادامه خواهد یافت.
 
این منبع نظامی همچنین ادعا کرد ما با قدرت هر حمله ای از طرف حزب الله را پاسخ می دهیم و همراهی دولت لبنان با حزب الله موجب حمله ما به زیرساخت های این کشور خواهد شد.
 
پیشتر برخی رسانه های منطقه از قول رسانه های صهونیستی نوشته بودند که تل آویو در پیامی برای حزب الله از طریق سازمان ملل متحد ، اطمینان داده است که به حزب الله حمله نخواهد کرد.
 
هفته گذشته نیز برخی رسانه های لبنانی مدعی شده بودند که لودریان وزیر خارجه فرانسه در سفر به لبنان و در دیدار با حسن دیاب نخست وزیر این کشور پیامی برای حزب الله لبنان ارسال کرده است.
حزب الله لبنان تاکنون به این تحولات واکنشی نشان نداده است . 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها