یکی از وب سایت‌های معتبر تحلیل گوشی، اطلاعات کامل گوشی Galaxy Note 20 را فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۷۲۰۶۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی نسبتا طولانی است که اخبار مربوط به پرچمدار جدید شرکت سامسونگ یعنی Samsung Galaxy Note 20 در فضای مجازی منتشر می‌شود و بسیاری از این اخبار به تایید شرکت سامسونگ رسیده‌اند. به تازگی نیز اطلاعات نسبتا کاملی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که اطلاعات سخت افزاری و مشخصات دوربین این گوشی را فاش می‌کند. تصاویر منتشر شده از رندر‌های این گوشی نشان می‌دهد شرکت سامسونگ نمایشگر این گوشی را به صورت کاملا تخت طراحی کرده است و کم‌ترین انحنا در آن دیده می‌شود.
 
براساس اطلاعات در دسترس از گوشی Note 20، قرار است این گوشی در دو مدل 4G و 5G وارد بازار شود که نسخه 4G آن بسیار ارزان قیمت‌تر از مدل 5G خواهد بود. نمایشگر استفاده شده در این گوشی از نوع Super AMOLED است که اندازه‌ای ۶.۷ اینچی دارد و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ بهره می‌برد.
 
علاوه بر این نمایشگر استفاده شده در گوشی Note 20 از نرخ تازه سازی 60HZ استفاده می‌کند که تصویر را با تاخیر کمی به کاربر ارائه خواهد کرد؛ شرکت سامسونگ با این کار قصد داشته مدل معمولی Note 20 را ارزان‌تر از مدل Ultra آن طراحی کند و همین موضوع باعث شده است تا رزولوشن و نرخ تازه‌سازی آن به میزان قابل توجهی از مدل Ultra پایین‌تر بیاید.
 
این گوشی در قاره اروپا از پردازنده Exynos 990 استفاده خواهد کرد و احتمالا سامسونگ در نسخه جهانی آن از پردازنده‌ای دیگر استفاده می‌کند؛ در این گوشی از ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده شده که عملکردی بسیار خوب در کنار پردازنده استفاده شده در آن خواهد داشت. حافظه داخلی Note 20 نیز ۲۵۶ گیگابایت خواهد بود و امکان نصب کارت حافظه در آن وجود ندارد.
 

مشخصات دوربین استفاده شده در گوشی Note 20

مشخصات کامل گوشی Galaxy Note 20 فاش شد
 
این گوشی از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که لنز اصلی استفاده شده در آن کیفیتی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس اتوماتیک خواهد داشت. لنز ultrawide استفاده شده در آن از سنسور f/2.2 استفاده می‌کند و لنز زوم استفاده شده در کیفیتی ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم سه برابری را دارد. دوربین جلوی استفاده شده در این گوشی که به صورت پانچ در نمایشگر قرار گرفته است، از لنز ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و توانایی گرفتن تصاویر با کیفیتی را دارد. پرچمدار جدید سامسونگ توانایی فیلمبرداری با کیفیت 8K را نیز خواهد داشت.
 
گوشی Note 20 از باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و به لطف قابلیت شارژ سریع، در مدت ۳۰ دقیقه حدود ۵۰ درصد از ظرفیت آن شارژ می‌شود. این گوشی قرار است در مراسم ۵ آگوست شرکت سامسونگ به طور رسمی رونمایی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها