محمد نوازی در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

جرات تیم استقلال گم شده است / لیگ باید تعطیل شود

پیشکسوت استقلال می گوید استقلال برای رسیدن به موفقیت و خروج از موقعیت کنونی نیاز به تحول اساسی دارد.
کد خبر: ۱۲۷۰۳۲۳

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال این روزها بحران بدی را پشت سر می گذارد، بحرانی که نتیجه ناکامی این تیم در لیگ و حاشیه های سرمربی اش فرهاد مجیدی است.

محمد نوازی بازیکن اسبق استقلال و پیشکسوت کنونی این تیم قبلا هم منتقد فرهاد مجیدی بود و انتقادات تندی را علیه این مربی بیان کرده بود. اکنون نیز همین رویه را دارد.

او در گفت و گو با جام جم آنلاین تاکید کرد: واضح است که استقلال یک تحول اساسی می خواهد. ما کسی را می خواهیم که با دل و جرات و البته دانش زیاد فوتبالی استقلال را متحول کند و باعث نتیجه گرفتن این تیم در لیگ شود.

وی افزود: چرا حسرت هواداران استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران باید این چنین طولانی شود؟ من واقعا بابت این وضعیت متاسفم. تا زمانی نگرش های کوته بینانه از استقلال نرود نمی توان به آینده این تیم امیدوار بود. بر فرض تا پایان لیگ استقلال نتیجه بگیرد، برای فصل آینده چه کار می خواهیم بکنیم.

این پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: استقلال اکنون به یک تفکر جدید و جرات مثال زدنی نیاز دارد. جرات این تیم گم شده است و ما ردی از استقلال سرحال و با تاکتیک نمی بینیم.

نوازی در رابطه با برگزاری لیگ برتر فوتبال در شرایط کرونایی گفت: هیچ چیز مهم تر از سلامتی افراد نیست. اگر قرار است سلامتی افراد تحت تاثیر قرار بگیرد بی برو برگرد این لیگ باید تعطیل شود و اگر در چنین شرایطی اصرار به برگزاری لیگ است متولیان آن باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها